august 09, 2008

Despre Noi...

UPDATE: Magazinul nostru virtual este inchis in aceasta perioada, astfel nu mai avem posibilitatea sa mai facem nici o comanda pentru dumneavoastra! Nici o oferta nu mai este valabila MOMENTAN! Vom redeschide un nou site cu magazinul virtual cu produse profesionale si machiaj profesional. Voi publica pe blog data in care vom redeschide iar daca sunteti abonati veti fi printre primi care primesc aceste super vesti!



Buna fetelor,

Sunt Afrodita, co-fondator AfroditaBeautyShop.

Am o pasiune inca de mica pentru un artele machiajului si sunt dependenta de calitate. Blogul este o modalitate de a-mi expune experientele pe care le-am avut de-a lungul timpului cu diferite produse cosmetice. Nu am studii in domeniu, insa curiozitatea m-a impins sa incerc cat mai multe produse profesionale pe termen lung. Astfel sa pot lasa un review de calitate. Acest blog este manualul dvs. de produse profesionale.

Ca oricărei fete, îmi plac produsele cosmeticele profesionale. Şi cum piaţa este suprasaturată cu aşa ceva atat in Romania cat si in USA, mi-e greu să mă hotărăsc ce să achiziţionez, aşa că mai apelez la review-urile de pe net. Din pacate exista foarte putine site-uri unde sunt prezentate aceste produse si incercate cu adevarat (de ex. MAC Cosmetics), in general firme mari din USA. De aceea m-am hotarat ca este cazul sa fac acest blog (de altfel unic in Romania) pentru toate iubitoarele de CALITATE.


Incerc si imi las parerea pentru o gama larga de produse profesionale (Joico,Kerastase,Tigi,Lòreal Professionnel,Wella,Redken,Matrix OPI etc.). Produsele le comand in mare din SUA si Germania. Aduc in premiera pentru Romania produse profesionale pentru machiaj de la renumita firma M.A.C Cosmetics, le testez si vi le prezint pe acest blog. Plus mii de concursuri unde punem la bataie numai produse profesionale, pe care le puteti castiga doar cu un comentariu.
Id Messenger: afrodita.shop

Produsele profesionale ptr par : L`oreal Professional , Tigi BedHead , Joico , K-pak , Schwarzkopf Professional , Wella Professional , L`oreal Natures Therapy , Matrix , Bonacure , Redken Woman & Men , L`oreal Textureline , Kerastase etc.
Produse ptr machiaj : Lancome , L`oreal , MAC, Clinique , NEUTROGENA , Revlon , Estee Lauder , Elizabeth Arden etc.
Produse ptr ten uscat/gras/mixt : Clinique, Lancome, Estee Lauder etc.
Produse profesionale ptr unghii : O.P.I , Creative Nail Design , China Glaze , Orly etc.
Produse prfesionale ptr vopsirea/decolorarea parului : L`OREAL PROFESSIONNEL, IGORA ROYAL SCHWARZKOPF, JOICO VEROCOLOR, MATRIX SOCOLOR, ETC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...