ianuarie 28, 2009
Se poate si mai bine....
In Romania studiul a fost realizat cu sprijinul Rol.ro, Resursa de Fun.ro, SmartFinancial.ro, SpeedPromotion si Vodanet si a fost realizat intre 10 si 17 octombrie 2007 pe un esantion de 1 474 de respondenti.
Citind intregul studiu, mi-au atras atentia urmatoarele:
- cei care cumpara online reprezinta numai 29% din totalul populatiei online. O cifra extrem de mica daca stam sa ne gandim ca pe piete mature (vezi USA, UK) acest procent se apropie de 100%.
Teoretic am putea avea vanzari de 3 ori mai mari.
- majoritatea clientilor magazinelor online aleg ca metoda de plata “cash la livrare”, 44% dintre ei considerand plata online o actiune cu risc crescut.
- 97% din utilizatorii romani de internet au auzit de ecommerce / 65% dintre ei cumpara sau ar dori sa cumpere online
- puncte PRO cumpararii online: 42% livrarea acasa / 40% economisirea timpului
- puncte CONTRA cumpararii online: 36% nu am nici o problema (excelent) / 23% lipsa informatiei detaliate despre produse
Cele mai importante criterii care decid cumpararea online:
1. calitatea produselor 37%
2. economii financiare 21%
3. petrecerea timpului intr-un mod placut 19%
4. economie de timp 11%
Opinia utilizatorilor de internet despre cumparaturile online
- 44% cred ca sunt riscante
- 42% cred ca sunt mai rapide decat cumparaturile traditionale
- 21% cred ca sunt mai ieftine decat cumparaturile traditionale
42% din respondenti declara ca pe viitor vor cumpara online mai frecvent decat acum.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu