aprilie 01, 2009

S-a dat premiul 'Buna Kitty' si nu este o pacaleala :)


Castigatoarea/rul concursului nostru Hello Kitty MAC COSMETICS (Lipstick Big Bow) din data de 24 Martie 2009 este utilizatoarea cu urmatorul comentariu:

Buna! Ma numesc Roxana si sunt oficial dependenta de cosmetice. Iubesc MAC si ma chinui de ceva timp sa fac rost de produsele lor. Stiti si voi ca MAC nu se gaseste in Romania. Bine ca avem si noi parte macar de Urban Decay.
Am vazut o emisiune la TV despre make-up si de atunci mi s-a pus pata pe MAC. Ulterior am inceput sa urmesc cativa make-up guru de pe youtube si in scurt timp am devenit un mare fan. Sunt genul de persoana care isi cumpara cel putin o data la trei saptamani cosmetice si tare mi-as dori sa testez si cateva produse de la MAC. :D

Va pup!


Ne-a placut mult ce a relatat utilizatoarea Roxie despre produsele MAC! Un ales la intamplare dar creativ consideram noi.
Dorim prin aceasta postare ca utilizatoarea roxeanne_g@yahoo.com
sa ia legatura cu noi pentru a ne trimite cat mai repede datele corecte ale dumneaei !!

Nu uitati ca va pregatim alte noi concursuri MAC in fiecare luna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...