aprilie 06, 2009

Problema !!!

Daca nu reusiti sa intrati cu Internet Explorer pe site-ul nostru va sfatuim sa reinnoiti versiunea programului de la cea veche a dvs. la cea noua aparuta recent, si anume versiunea a8a IE . Acesta schimbare o puteti efectua pe site-ul oficial al Internetu Explorer: site-ul oficial Internet Explorer 8
Am incercat timp de 2 saptamani sa gasim exact problema erori pe care o primim pe site de la Internet Explorer si am fost sfatuiti sa facem ceea ce v-am spus si dvs. si am reusit,nu am mai primit aceea eroare. Sper sa reusiti. Daca nu puteti folosi si alte programe tip: Mozilla, Opera mult mai sigure si mult mai bune decat Internet Explorer. Ele trebuie la randul lor descarcate de pe site-ul lor oficial.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...