iunie 25, 2009

Concurs MAC incheiat !

Castigatoarea Concursului MAC COSMETICS - MASCARA BLACK este:
Image Hosted by ImageShack.us

Ioi, un nou concurs M.A.C! Ma bucura foarte mult concursurile voastre cu produse M.A.C, pt ca, din cate stiu, sunteti cam singurii din Romania care fac asa ceva pt vizitatoarele site-ului lor.
Sa revin la M.A.C. Pana sa incerc doua farduri si un gloss de la aceasta firma, ma gandeam ca nu o fi chiar cine stie ce, atat de bun incat sa nu poata fi inlocuit. Dar m-am inselat: culoarea fardurilor e atat de intensa, vibranta, iar compozitia lor e atat de matasoasa, incat m-am indragostit instantaneu de ele (si chiar vreau sa imi mai iau cateva nuante). Iar gloss-ul...eu am avut mereu probleme cu liniile acelea albe si scarboase pe care le face un gloss, dupa cateva ore de la aplicare. Ei bine, cu acest gloss nu am mai patit asta! Ii dau nota 10 din toata inima!
Produsele M.A.C chiar ar trebui incercate de orice femeie care iubeste machiajul, nu degeaba este apreciat mondial, fiind nr. 1 in materie de make-up. Cum spunea cineva mai sus, aceste produse sunt, intr-adevar, cu mult superioare firmelor super scumpe. Incercati-le, nu veti regreta, sunt fabuloase, va veti indragosti de ele!

Va rugam sa ne contactati cat mai repede posibil si sa ne trimiteti datele dvs. pentru a va trimite cadoul prin posta.

Continuati sa comentati si veti castiga premii nemaipomenite de la firma MAC si nu numai. Vom avea multe concursuri surpriza.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...