iunie 13, 2009

MIX IT UP - Nuante personalizate! :)

Ieri v-am introdus rujurile/gloss-urile Lip Tars OCC. V-am prezentat 11 nuante la care s-au adaugat 2 nuante lansate ieri seara in USA si anume Plum si Vintage. Aceste nuante sunt special create pentru a fi amestecate si rar pentru a fi purtate asa simplu pe buze (in special culorile primare).
Astfel mi-am inceput experimentul folosind un borcanel de 5 grame (care l-am cumparat de mult din USA pentru a amesteca pigmentii M.A.C) si o pensula subtire sau o spatula de plastic.

Trucuri: 1. Va sfatuiesc sa va achizitionati 2 tuburi de culoare alba deoarece toate nuantele pe care le am amestecat au avut nevoie de extra alb.
2. Aplica putin negru in caz ca doresti o culoare mai inchisa. Negrul este foarte puternic.
3. Daca adaugi gloss transparent culoarea va fi mai "intinsa" dar nu isi va pierde din vascozitate.
4. Daca aplici nuante preferata in 2 straturi vei avea un finish de saten. Al 3-lea strat va avea mai multa stralucire si vei simti rujul mult mai "comfortabil" pe buze.
5. Recomand si creion de buze.

Cu toate ca nu toate dintre noi au timpul necesar sa faca astfel de experimente in fiecare zi, va sfatuiesc sa le faceti o data in caz ca doriti sa achizitionati aceste minunate produse (17.90$) si sa va stabiliti nuantele preferate. Le puteti repartiza in borcanele diferite.
Si ce mi-a iesit combinand rujurile OCC....


Incepem prin a amesteca gloss transparent cu nuanta NSFW si nuanta Pageant!

Produs Final!




Amesteca nuanta Katricia si nuanta NSFW!

Amesteca Nuanta Pageant si Nuanta NSFW!

Adauga nuanta Rx la mix-ul de mai sus!


Amesteca nuanta Katricia si nuanta NSFW!

Produs Final!

Amesteca nuanta Katricia si nuanta NSFW!

Nota: Aceasta nuanta este mult prea rece pentru mine, as prefera sa adaug Nuanta Pageant sau un strop din nuanta Feathered pentru a deschide un pic culoarea.

Amesteca nunata Grandma, Pageant, si nuanta Feathered! Preferata mea!


Produs final!



Amesteca nuanta Traffic, Pageant, si nuanta Safety Orange!



Amesteca nuanta Pageant si nuanta Feathered!




Amesteca nuanta Tarred si nuanta NSFW!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...