iulie 27, 2009

Afrodita va intreaba - Care produs v-ar placea sa-l testati din colectia MAC Colour Craft?

UPDATE: Magazinul nostru virtual este inchis in aceasta perioada, astfel nu mai avem posibilitatea sa mai facem nici o comanda pentru dumneavoastra! Nici o oferta nu mai este valabila MOMENTAN! Vom redeschide un nou site cu magazinul virtual cu produse profesionale si machiaj profesional. Voi publica pe blog data in care vom redeschide iar daca sunteti abonati veti fi printre primi care primesc aceste super vesti!


MAC COLOUR CRAFT
prezentare produse


Fetelor, imi place foarte mult aceasta colectie de la MAC si de aceea am incercat pe cat posibil sa urmaresc produsele îndeaproape si sa introduc cateva tutoriale ca sa va ajut sa va gasiti nuantele perfecte pentru tenul vostru. Astept de asemenea parerile voastre!

Mineralize Eyeshadow ($29.50)
Patru(4) nuante aranjate in forma de roata pentru a crea o nuanta compacta. Nu stiu ce sa va zic de aceste nuante. Mie imi place foarte mult nuanta Natural Flare dar nu am mai incercat pana acuma astfel de fard de pleoape in 4 culori. Sunt sigura ca nu voi fi dezamagita deoarece si despre Lipgass-urile in 4 culori s-au zis multe aiureli dar defapt produsele sunt nemaipomenite.

* Assemblage
* Odd Bits
* Fashion
* Eccentricity
* Natural Flare
* Girlish Romp









Rujuri ($24.00)

* Madly Creative Pink neutral with white pearl
* Ever Embellish Plum brown with red pearl
* Made with Love Bright coral pink
* Colour Crafted Milky pink
* Trimming Talk Bright fuchsia
* Most Popular Purple with yellow undertone





Lipglass ($27.50)
Trei(3) nuante combinate pentru a crea o nuanta unica. De mult asteptam aceste Lipglass-uri. Pur si simplu le iubesc, am ramas placut surprinsa de cele de la colectia Sugar Sweet si doresc sa-mi achizitionez si din aceasta colectie cateva. Pentru inceput: Miss Marble si Funky Fusion! Nuantele sunt foarte frumoase si va spun sincer ca merita sa va achizitionati un astfel de lipgloss daca doriti sa aveti pe buze o culoare unica,stralucitoare ;)

* Pretty Pattern Warm dirty beige
* Crazy Haute Blue pink
* Nice Mix Up Burnt ginger
* Funky Fusion Pink coral
* Eclectic Edge Cool violet
* Miss Marble Muted pink




Mineralize Blush ($29.90)
Aceste blush-uri confera un aspect natural. Si eu mi-am achizitionat din colectiile trecute MAC un astfel de blush cu minerale. Tenul tau nu va fi deloc incarcat ci va avea un astfel sanatos (ca urmare a faptului ca nu contine conservanti, ci doar minerale 100% naturale). De altfel aceste produse nu au un termen de valabilitate, ele pot fi utilizate la refuz, nu-i asa ca merita achizitionate cat mai repede?

* Hand-finish Light pink with deep gold veining
* Fad-dabulous Dirty Burnt coral with yellow gold veining
* Daft Pink Deep blue pink with light white yellow veining
* Improvise Mid-tone neutral coral with light white yellow gold veining
* Cheek & Cheerful Mid-tone bronzy brown with yellow gold veining
* Style Demon Dirty brick red with copp er veining








Mineralize Skinfinish ($37.00 )
Dupa ce am vazut tutorialele de la pursebuzz (imi place foarte mult de autoare) pur si simplu m-am indragostit de aceste produse (mai ales ca este vorba e minerale <3 ). Nu sunt hotarata deloc daca sa-mi cumpar Smooth Merge sau Warm Blend! Fetelor voi ce credeti?

* Sunny By Nature Rich Bronze with pink pearl
* Cheeky Bronze Soft Golden Coral with bronze pearl
* Porcelain Pink Soft pinky coral with gold veining
* Triple Fusion: 3 culori
* Smooth Merge: 3 culori
* Warm Blend: 3 culori









Colectia mai include cateva pensule profesionale! V-am pregatit si cateva tutorile (mai scurte sau mai lungi) care-mi plac foarte mult






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...