iulie 23, 2009

Concurs MAC finalizat!

Am fost placut surprinsa de acest concurs deorece ma bucur sa vad asa multe persoane interesate de produsele MAC! Sincer nu mi-a fost usor s-aleg! Daca aveam posibilitatea sa va trimit mai multe pigmente de la MAC o faceam dar nu se poate! Pana una alta vreau sa postez comentariul castigator:

As dori cel mai bun produs, adica de marca M.A.C pentru cea mai buna lucru din viata mea, pentru prietena mea.
Inca nu a avut ocazia sa incearca vreun produs M.A.C, dar stie totul despre aceste de pe YouTube. (de la fafinettex3, makeupgeeks - am avut ocazia sa ascult de atata ori pe ei cand ea s-a uitat, incat deja stiu melodiile de intro pe de rost :) )
Intotdeauna imi vorbeste despre M.A.C, si ca vrea produse M.A.C, dar nu-si poate permite, pentru ca sunt destul de scumpe, eu as dori sa fiu primul de la cine primeste produsul din visele ei...cum eu am fost primul in viata ei...


Abonati-va gratuit la Newsletter-ul nostru, urmariti-ne zilnic si puteti participa la toate concursurile MAC Cosmetics!!

Castigatorii vor fi instiintati printr-un e-mail cu privire la premiul castigat si modalitatea de a intra in posesia lui.
In cazul in care nu ati primit e-mailul de instiintare si va regasiti pe listele de castigatori afisate pe site va rugam sa ne contactati la adresa: afrodita.shop@yahoo.com
Dupa denumirea castigatorului, AfroditaBeautyShop.ro va acorda un interval de maximum 14 zile pentru ca toti castigatorii sa aiba sansa sa isi confirme datele din buletin, respectiv numele si prenumele.
Daca in acest interval castigatorii anuntati nu isi confirma datele personale, titlul de castigator este nul si va fi ales alt castigator.
Premiile vor fi expediate castigatorilor din tara numai dupa confirmarea tuturor datelor postale ale castigatorilor.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...