august 29, 2009

Colectia de oje MAC Jin Soo



Este ceva special in legatura cu aceste lacuri de unghii din noua colectie MAC Nail Trend T/I `09 Jin Soo. Le port pe unghii in functie de starea de spirit - si nu e vorba aici de o stare de spirit proasta ci mai degraba de una de incantare/ruj negru-oja inchisa/super trenduri de toamna. Cele opt(8) culori din aceasta colectie sunt culori reci ce ne aduc aminte de o toamna friguroasa si intunecata ;). Fie ca e vorba de visiniu, maro, violet sau negru, nuantele inchise sunt la moda. Pot spune ca cea mai feminina si 'placuta' culoare este Cool Reserve cu toate ca nu este printre favoritele mele. Mie imi plac culorile care aspira putin catre stilul masculin (intotdeauna mi-a placut si in ceea ce priveste vestimentatia stilul masculin) ca si Dry Martini (un khaki inchis), Beyond Jealous (un verde foarte inchis) si Rich, Dark, Delicious - o nuanta inspirata din natura.

Cu toate acestea gusturile nu se discuta asa ca va invit sa vedeti si celelalte nuante. Dupe ce am incercat aceste culori am avut un deja vu/vu ajed ;). Cateva dintre ele le-am gasit si in colectiile de la Zoya ( nu stiu daca ati mai auzit de brand) Zoya Demi si Zoya Envy

Cu toate ca aceste nuante nu "rupt gura targului" (ca alte produse de la MAC) ele sunt deosebite si in trend. Mi-ar placea ca cei de la MAC sa lanseze o colectie de oje si mai frumoase - cred ca se poate si mai bine, nu-i asa?
De tinut minte: Inainte de aplicarea lacului intr-o nuanta inchisa, trebuie sa stiti ca acesta este potrivit unghiilor taiate scurt, nicidecum celor de lungime medie.

Si uite asa iar a dat caldura peste noi si daca tot am vorbit despre bauturi gen 'Dry Martini' ;) as vrea sa stiu ce preferati sa beti atunci cand este foarte cald afara!

P.S. Ahhh, da si era sa uit, colectia MAC Flirteaza cu Toamna a fost ieri lansata!

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...