august 26, 2009

Concurs Joico SkinLuxe finalizat!

SkinLuxe este o colectie limitata de la Joico cu produse profesionale pentru corp. Nu am mai vazut aceasta gama in vreun salon din Romania si nici nu cred ca se pot achizitiona aceste produse din Romania, nici macar din lantul de magazine TopLine.

Am ales comentariul castigator:
Bine v-am ...descoperit! Va spun asta voua, celor de la Afrodita. Am dat de voi cu totul intamplator si recunosc ca m-ati captivat! De cateva ore sunt proaspata posesoare a unei noi culori la par, asta dupa un decapaj la care am avut ceva emotii....dar a iesit asa cum am vrut eu! Toate produsele folosite au fost Joico, iar daca produsele pentru corp sunt la fel de bune ca cele pentru par, atunci ma inscriu si eu in fan-club!
In urma cu cativa ani, am folosit produse Joico. 'Ne-am despartit" pentru o vreme, dar am reluat "mariajul" atunci cand aveam mare nevoie de ele: trebuia sa scap de un negru-albastrui care imi inasprea trasaturile de cativa ani buni.
Mi-ar placea sa incerc noile produse, nu le-am vazut niciunde, dar ma bucur ca am aflat de ele.
Cele bune!


Abonati-va gratuit la Newsletter-ul nostru, urmariti-ne zilnic si puteti castiga produse profesionale de calitate!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...