august 11, 2009

Concurs MAC finalizat!

Colegele mele au ales si de data aceasta o castigatoare pentru concursul MAC. Premiul consta intr-un ruj sau lipglass la alegere din colectia Style Warrior. Dupa ce am primit un raspuns de la ele am citit si eu comentariul castigator si mi-a placut la nebunie. Nu trebuie neaparat sa fi incercat produsele MAC ca sa fiti castigatoare dar imi place foarte mult atunci cand vad pe cineva ca vorbeste cu atata entuziasm despre un produs MAC. Momentan se deruleaza un alt concurs de la Joico SkinLuxe si anume puteti castiga o crema de corp de 250ml din gama cu acelasi nume - PARTICIPATI LA CONCURS

Relatia mea cu Mac incepe acum cativa ani pe cand citeam in tot felul de reviste glossy cum ca marca Mac este preferata vedetelor. Mi-am spus atunci, ca macar de curiozitate va trebui sa am un produs Mac, sa vad si eu ce minuni poate face. Din pacate nu am avut posibilitatea sa-mi cumpar, deoarece erau scumpe pentru o pustoaica de liceu, dar si din cauza ca nu se gaseau in Romania.
In anul 2007 distanta fata de Mac s-a micsorat considerabil. Am avut sansa sa plec in America cu programul Work&Travel si atunci mi-am spus ca de data asta, un produs Mac sigur nu mai scapa de mine. Cu sufletul la gura am colindat mall-ul din orasul in care ajunsesem ca sa-mi gasesc flebetea. Si..am vazut-o..marca Mac..era acolo..printre celelalte marci, gen Dior, Chanel, Lancome, care pur si simplu, pentru mine, nu existau. Exista doar sectorul Mac, cu o multime de testere care mi-au dat posibilitatea sa ma colorez pe maini cu creioane, farduri, rujuri, glossuri. Prietenele mele nu ma mai puteau lua de-acolo. Am stat cel putin jumatate de ora sa-mi aleg un produs din bacsisul de 25$ primit cu o zi inainte :). Si mi-am ales, produsul perfect...un blush cu minerale. Statea perfect pe obrajii mei si stralucea, iar eu ma simteam ..altfel. Pana si femeile de acolo ma intrebau ce blush folosesc, iar eu le raspundeam mandra. "something from Mac, mineralize blush. Tot timpul am tinut blush-ul in cutiuta in care l-am cumparat...nu cumva sa se strice recipientul si bineinteles ca mai am si acum produsul...nu mai e nimic in el, dar e o amintire extrem de placuta pentru ca Mac..e altfel.

Abonati-va gratuit la Newsletter-ul nostru, urmariti-ne zilnic si puteti castiga produse profesionale de calitate!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...