august 20, 2009

Noua colectie pentru toamna de la Essie - cu ce ne mai pictam pe 'labute'?

UPDATE: Magazinul nostru virtual este inchis in aceasta perioada, astfel nu mai avem posibilitatea sa mai facem nici o comanda pentru dumneavoastra! Nici o oferta nu mai este valabila MOMENTAN! Vom redeschide un nou site cu magazinul virtual cu produse profesionale si machiaj profesional. Voi publica pe blog data in care vom redeschide iar daca sunteti abonati veti fi printre primi care primesc aceste super vesti!



Noua colectie pentru toamna Essie a fost lansata ($9/buc). Deoarece nimic nu imi scapa am reusit sa pun si eu mana pe cateva oje din aceasta colectie. Pozele nu sunt facute de mine dar o sa astept sa0mi vina comanda si voi face si eu un <review de produs>. Pur si simplu m-am indragostit de nuantele Chinchilly, Mink Muffs, Bright Tights, Midnight Cami pe care de altfel le-am si cumparat (le puteti vedea in continuarea acestui articol).

Afrodita va intreaba:















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...