august 06, 2009

Review de produs - produsele pentru epilat GiGi USA


Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi. Pentru a vizualiza pozele mai mari va rog sa dati click pe ele

Toate am avut parte de experiente mai mult sau mai putin placute in ceea ce priveste epilatul; iar atunci cand pentru acesta este folosita ceara, tot ce ne dorim este sa se termine cat mai repede. Cosmeticienele cu experienta realizeaza acest proces intr-un mod impecabil, dar ajutata de cateva sfaturi, poti si tu obtine rezultate excelente acasa.

Da, ati ghicit, prefer ceara CLASICA in locul celei in TUB! De curand mi-am achizitionat si am testat cateva seturi de produse de la firma mult laudata din USA GiGi (sa nu se confunde cu firma GIGI Cosmetic de la noi din Romania). Sunt foarte fericita sa impartasesc aceasta experienta cu voi si de a va arata ca este foarte usor sa va epilati si acasa daca stiti exact ce produse profesionale sa folosesti.

Cum am procedat:
Pasul 1: Dupa ce am citit pe site-ul lor oficial de ce produse am nevoie pentru o epilare reusita mi-am cumparat 2 borcanase de ceara (amandoua se incalzesc la cuptorul cu microunde - indicat 30 de secunde dar se poate lasa si 1 min. dar nu mai mult) - All Purpose Honee Microwave Formula si Sugar Bare Microwave Formula. Exista din pacate riscul de a va frige, de aceea trebuie sa fiti foarte atente! Borcanasul de ceara are un maner special creat pentru a nu se intampla asta!





Pasul 2 - Am cumparat setul promotional EPILATING LOTION PRE-PACK care include cele patru(4) solutii esentiale de la GiGi pentru epilat: WAX OFF - se foloseste la sfarsit pentru a indeparta toata ceara ramasa (nu am fost 100% incantata de acest produs, puteti folosi si un ulei de bebelusi sau un gel pe baza de aloe vera); AFTER WAX COOLING GEL - gel calmant dupa epilare care are un miros frumos; SLOW GROW - am fost foarte bucuroasa cand am dat de acest produs si am sa revin cu un review sa vedem daca chiar este bun (l-am folosit doar odata); iar ultima lotiune trebuie aplicata inainte de epilare pentru a curata suprafata care va urma sa fie epilata; Cel mai important moment al epilării este pregătirea pielii! Niciodată nu se epilează o zonă inflamată, iritată, pielea trebuie să fie integră.

Pasul 3: Vei aplica ceara cu ajutorul unei spatule, cu cat stratul este mai fin cu atat veti epila mai bine zona cu par. Se pot folosi si benzile pentru epilat daca considerati ca este mai usor decat cu mana! La al doilea pachet pe care l-am cumparat am primit si spatule de dimensiuni mai mici decat cele 100, cumparate initial. Se pot vedea mai jos produsele in cateva poze (poze facute ieri dar data este setata aiurea la aparat)







Cateva sfaturi utile:
Alege produsul in functie de preferintele si bugetul alocat acestei operatiuni. Exista ceara clasica de epilat, dar si solutii la rece din zahar pe care le indepartezi cu ajutorul unor folii.
Citeste instructiunile de folosire de cel putin doua ori, si tine prospectul aproape de tine pe tot timpul epilarii. Asta a fost esential pentru mine!
Incalzeste produsul pana cand se dizolva. Nu il lasa mai mult pe foc deoarece exista riscul arderii.
Testeaza cu o picatura de ceara pe mana, pentru a vedea daca temperatura este suportabila.
Verifica daca picioarele tale sunt perfect uscate. Pentru a te asigura poti sa te dai cu pudra de talc.
Aplica ceara pe o portiune medie in strat egal, in sensul cresterii parului, si lasa doua-trei minute pentru a-si face efectul.
Apoi indeparteaza ceara tragand in sensul opus cresterii parului, nu in sus. Daca tragi in sus este posibil sa treci prin dureri mai mari decat ar trebui, fara sa-ti indepartezi parul.

Cam asta este cu epilatul!

Spor la frumusețe și curățenie.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...