august 12, 2009

Un vis foarte greu de implinit



Majoritatea oamenilor si chiar adolescentii au vergeturi. Pana la 70% dintre femeile insarcinate fac vergeturi. Acestea sunt mici zone slabite din piele care pot afecta atat barbatii cat si femeile. Sunt slabiri ale zonei de sustinere din piele, ducand la separarea straturilor de piele, lasand pielea decolorata si striata.

Numeroase studii au aratat ca vergeturile la femei sunt printre primele cinci cauze care genereaza nesiguranta femeilor. Asa o fi fetelor? Eu spun ca DA! La scurt timp ce am venit din concediu am inceput iarasi masajele anticelulitice, care de cativa ani sunt pur si simplu parte din viata mea. De fiecare data cand ma duc acolo ma unge cu o crema pentru vergeturi de la Guinot - Liftenseur Bust Cream pe baza de silicon si colagen si pot sa va spun ca imi face bine. Dar sa nu va inchipuiti ca efectul este major! In afara de laser nimic nu ne mai poate scapa de vergeturi, zic eu! Mi-ar placea sa aud si parerea voastra si ce tratamente ati mai urmat pentru a reda pielii elasticitatea de care are nevoie.

In afara de crema cu care ma dau eu de la Guniot am mai cautat si altele despre care spun americancele (si nu numai) ca sunt foarte bune:

Crema pentru ingrijirea decolteului - Long Vie Bust de la Guinot
Revitol Stretch Mark Prevention Cream
Revitagen
Trilastin-SR
AVEDA SKIN FIRMING TONING AGENT (150ML)
GUINOT SERUM ENERGIE LIFT (FIRMING SERUM) (30ML)
CLARINS DOUBLE SERUM GENERATION 6 (2X15ML)

Metode de tratament



Avand in vedere problemele de estetica ridicate de vergeturi s-au cautat multe solutii pentru indepartarea lor odata aparute. Din pacate putine tratamente anti vergeturi se dovedesc eficiente. Printre acestea se numara...


1. Operatia estetica. Metoda este eficienta pe suprafete mici su nu face nimic sa previna aparitia unora noi.

2. Tratamentul laser. Are efect in prima faza cand abia au aparut. Se distruge practic tesutul cu raza laser, aceasta refacandu-se intr-o forma mai apropiata de normal. Sunt necesare sedinte succesive pentru a avea rezultate notabile.

3. Ultrasunetele, se pare ca ajuta la refacerea intr-o oarecare masura a fibrelor conjunctive din piele.

4. Razele ulrarviolete. Expunerea la razele ultraviolete grabeste cicatrizarea-albirea si in acelasi timp uniformizeaza culoare pielii, facandu-le mai putin vizibile.

5. Tratamet corporal in cabinetele de estetica. Acesta are rolul de a activa regenerarea celulara si a componentelor responsabile de elasticitatea pielii pentru prevenirea aparitiei si/sau reducerea vergeturilor deja formate. Trebuie urmat un tratament intens de 3-4 ori pe saptamana.

6. Diferite creme si lotiuni. Acestea isi propun prin aplicarea locala refacerea intr-o oarecare masura a tesutului. Contin de obicei : alantoina, acid glicolic, vitamine A,E, proteine naturale, collagen, elastina, aloe vera, alfa hidroxi-acizi.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...