septembrie 19, 2009

Artistii din spatele colectiei 'MAC Style Black' si Poze in avanpremiera



Se pare ca va fi o colectie de succes mai ales ca am vazut cateva produse si pur si simplu m-am indragostit de ele. Prima data cand am vazut produsele din aceasta colectie nu am fost foarte incantata dar am vazut un tutorial pe youtube despre cum arata produsele si cum se aplica si chiar mi-au placut foarte mult mai ales fardurile de ochi, asa numitul produs 'Grease Paintstick' - negru pigmentat. Alte produse de care am auzit multe laude sunt 'Volcanic Ash Exfoliator' si 'Volcanic Ash Thermal Mask' Vor fi postate pozele mai jos (dupa pozele din studiou) cu nuantele produselor din aceasta colectie:













Click aici pentru a vedea denumirea produsele din colectia Style Black! Colectia va fi lansata marti 22 septembrie.








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...