septembrie 05, 2009

Cate Blanchett



Catherine Élise “Cate” Blanchett (nascuta 14 mai, 1969)
Este clar ca vedetele sunt cele care dicteaza tendintele intotdeauna (bine, nu neaparat ele cat stilistii lor). Acesta a fost primul lucru pe care l-am invatat lucrand in acest domeniu. Apoi, cel de-al doilea fapt, cat se poate de clar, pe care l-am invatat a fost ca oricat de mult as urmari vedetele pentru a prezice stilurile urmatorului sezon, nu vom arata niciodata ca ele. De ce? Pentru ca, pur si simplu, nu avem parte de indemanarea unor stilisti care sa stea ore intregi aplecati deasupra parului nostru pentru ca sa-l faca sa straluceasca, sa uimeasca si sa aprinda blitzurile aparatelor de fotografiat.

Dar...putem sa ne inspiram din coafurile acestora si cu putin efort chiar sa aratam untr-un fel sau altul ca si acestea ;) De Cate mi-a placut mereu, am iubit-o in filmul The Gift si toate filmele in care a jucat rolul Elizabethei. Personalitatea sa puternica, independenta isi pune amprenta si asupra stilului sau vestimentar, reusind de fiecare data sa fie o aparitie unica, sofisticata. Frumusetea sa rafinata, talentul actoricesc si simtul modei i-au castigat statutul de style icon. Am alcatuit un colaj cu cele mai reusite coafuri ale actritei - voi decideti care i se adreseaza! Mie imi place foarte mult coafura de la numarul trei si numarul patru! ;)





Sursa



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...