septembrie 22, 2009

Colectia mea de oje inchise si MUST-HAVE-uri pentru viitor!!!!



Trebuie sa fi rockerita ca sa ai unghiile negre? Trebuie sa fi tanar si emo? In nici un caz!!!!!!! Oja neagra este pentru ORICINE si te poti 'juca' usor cu nuantele.
Foarte la moda, oja neagra se poarta la unghiile scurte si taiate patrat. Aceasta nuanta merge la orice tinuta. Insa, evita asocierea hainelor maron si oja neagra, pentru ca este dizgratioasa. Cel mai mult imi place pedichiura cu oja neagra. Arata super. Dar ATENTIE aplica un tratament sau o oja baza inainte de a o folosi pe cea neagra.

Nuante achizitionate:

ORLY nuanta Goth - o nuanta de negru cu particule stralucitoare argintii. Superba
ORLY LIQUID VINYL O nuanta de negru foarte pigmentata. Nuanta care nu este multifatetata ci opaca. O port chiar in acest moment pe unghiile de la picioare ;)
CHINA GLAZE Black Diamond O nuanta foarte frumoasa de gri foarte inchis care contine o pulbere discreta argintie.
OPI GIVE ME MOOR! Oja noua din colectia Espana, colectie lansata recent. Este o nuanta de visina inchisa. Daca o aplicati intr-un strat oja nu pare a fi neagra, iar daca o aplicati in doua straturi nuanta va fi precum in poza prezentata de Scrangie.

OPI Lincoln Park After Dark - MATTE O nuanta mata de negru. Iubesc ojele mate si am sa-mimai cumpar cateva din aceasta colectie ( mai ales Russian Navy). Nuanta este mata dar asta se poate observa numai atunci cand te uiti de la apropiere, de la departare arata ca o nuanta obisnuita numai ca ii lipseste gloss-ul. Un 10 pentru aceasta colectie.
OPI Siberian Nights O culoare 'all time classic' pentru colectia OPI. Nu cred ca exista cineva care sa fie in domeniu si sa nu stie de Siberian Nights ;) Este o nuanta foarte inchisa de violet fara reflexe.
OPI Suzi Skis In The Pyrenees O nuanta foarte frumoasa de gri foarte inchis cu usoare refleze metalice. Nuanta este din noua colectie Opi Espana.
Creative Nail Design Hyde in the Dark O nuanta pe care am avut-o acuma muuult timp si am si consumat-o. Pe cand am cumparat-o eu nu se purta oja inchisa dar am zis s-o incerc deoarece era intr-un pachet CADOU de sarbatori de la Creative cu inca alte doua nuante.
OPI Brand New Skates O nuanta pe care am folosit-o in exces dupa ce a aparut colectie in iarna 2008. Mi-am cumparat acel set promotional TINY TOYBOX cu patru(4) nuante superbe. In afara de aceasta mi-a placut foarte mult si nuanta de rosu Little Red Wagon - merita incercata.




Ce oje inchise nu am reusit sa le mai achizitionez si raman pe lista de asteptate:

Orly MATTE VINYL
Midnight Cami(Shimmering Twilight Blue)
Heart My JR Jewels (A Sophisticated Dazzling Dark) Aceasta oja este din colectia Essie Loves Diamonds By Judith Ripka 2009 creata de aceasi persoana si spun cei de la Essie ca, contin particule veritabile de diamant. Oare asa o fi? Atunci sigur vreau s-o incerc!!!!
China Glaze Liquid Leather O nuanta foarte frumoasa de negru si din cate vad foarte pigmentata.




Altele nu-mi mai amintes...
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor dar m--am gandit sa le fac numai seara!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...