septembrie 25, 2009

Seturi promotionale Urban Decay 24/7



Imi plac foarte mult seturile de la Urban Decay! Tin minte ca si anul trecut am vrut sa-mi cumpar de la ei dar nu am avut ocazia si nu regret deoarece acestea sunt mult mai frumoase! ;)
Setul include 4 creioane de ochi 24/7 Glide-On, nuante create exclusiv pentru acest set. UD a lansat doua seturi de acest fel: Hi-Fi si Stereophonic.

Setul Hi-Fi include: nuanta Mildew, un verde inchis inspirat de una dintre cele mai vandute nuante de fard de ochi de la Urban Decay, Zero (dermatograf), Flipside (nuanta de albastru marin pe care am avut si noi la CONCURS) si nuanta 1999 (mov inchis).
Trei dintre nuante au fost best-seller la Urban Decay si un tus de ochi sclipici multifatetat Heavy Metal Glitter.





Setul Stereophonic include: Nuanta noua Crash, mov inchis iarasi inspirata culoarea de la un fard de ochi Urban Decay foarte vandut, Zero (dermatograf), Underground (nuanta de maro inchis) si Gunmetal (nuanta metalica). In afara de aceastea setul include un tus de ochi cu sclipici Heavy Metal Glitter nuanta Midnight Cowboy. Pretul setului este de 29$ pe site-ul oficial. Este foarte frumos si acest set iar momentan mi-am achizitionat doar pe cel HI-FI.




Nuantele sunt foarte frumoasa. In afara de acest set eu mai aveam in marime normala nuantele RANSOM si ELECTRIC. FLIPSIDE l-am avut. Creioanele sunt de calitate si nu se sterg pe toata perioada zilei. Am dat cu degetul este swatch-urile facute acuma pe mana si nu se imprastie culoarea datorita consistentei foarte cremoase. Merita incercate cu siguranta!




Alte poze:








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...