septembrie 12, 2009

Un alt trend exceptional - all purple/violet



Noul trend impus de Make Up For Ever este cel in culoari deschise si inchise de violet. Nou colectie a lor se numeste Ultra-Violet si momentan a fost lansata numai in Singapore, ramane de vazut cand va fi lansata in USA si in Europa.
Produsele cosmetice profesionale Make Up For Ever sunt disponibile si in Romania, fiind importate si distribuite de Kruger Brent Agency SRL (Calea 13 Septembrie, nr. 123, bl. 129, etaj 7). Produsele pot fi cumparate de la sediul agentiei. Din pacate eu am fost de nenumarate ori la Bucuresti dar nu am reusit sa-mi fac timp sa 'vizitez' si eu bouticul lor.


Am inteles ca magazinul are amenajata o sala pentru cursuri de automachiaj, asa ca doritoarele pot veni sa invete sa se machieze singure. Produsele Make Up For Ever au doua divizii: cea comerciala, disponibila si in reteaua Sephora, si una profesionala, disponibila doar in magazinele dedicate Make Up For Ever. Magazinul “Make Up For Ever” din Bucuresti importa gama profesionala completa. Produsele imi sunt pe plac si am mai multe achizitionate de la Paris, Franta fiind si tara de origine de unde se trage acest brand.




Piesele cheie din aceasta colectie: fard de ochi in nuantele 92, 126, si 169, asa numitul produs - Aqua Eyes in nuantele 11L and 21L, pensula pentru acestea Sculpting si un gloss in nuante frumoase de violet transparent.
Machiajul Plum: Machiajul cu aceste nuantele este unul pentru seara, pe pleoape puteti folosi o nuanta de mov iar secretul este sa folositi un blush un pic mai mult decat de obicei.
Machiajul Violet Pigment - este cu siguranta unul pentru petreceri. Ochii sunt conturati puternic in tonuri de mov intens, lila si negru. Colturile interioare ale ochiului se accentuaza cu un fard lila usor sidefat. Nu lipseste tusul negru si genele false.

Daca nu stiati inca la New York a inceput saptamana modei, unde vor fi prezentate colectiile iarna/primavara 2009-2010 si cele mai noi trenduri in materie de machiaj. Chiar daca mai este pana la primavara imi plac aceste prezentari deoarece ma inspira intr-un mod pozitiv. In timp ce rasfoiam site-ul de fashion ca sa vad stiri noi de acolo am dat peste ceva ce mi-a atras atentia: Buzele matte in nuante de mov de la prezentarea firmei Vena Cava. Expertii de la MAC au reusit sa faca acest machiaj pe care il puteti vedea mai sus in poza. Ce parere aveti despre aceea nuanta? Nu-i asa ca e frumosa?

Pentru a-mi crea si eu un look fropriu am folosit urmatoarele produse:
1.Aveti nevoie de un primer sau un fond de ten deschis
2. Un creion de ochi in nuante de fuschis ca si MAC Technakohl Liner in Full of Fuschia ($14.50)
3. Un ruj foarte violet pigmentat ca si MAC Lipstick in nuanta Cyber ($14)







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...