octombrie 08, 2009

Colectia 'pink ribbon' de la Estee Lauder dedicata celor care lupta impotriva cancerului de san



Am trecut astazi pe la mall deoarece aveam nevoie de cateva lucruri pentru casa si am vazut standul de la Estee Lauder cu toate produsele aceastea dragute roz. In Germania astfel de campanii se iau foarte in serios si cei de aici pun 100% suflet cand e vorba sa ajute altii oameni... Bineinteles ca nu am putut sa nu intru si la departamentul de cosmetice, acolo unde am dat peste aceste produse foarte frumos aranjate. Se pare ca toate brandurile mari isi dau tot ce au mai bun pentru a sustine aceasta campanie...sincer in afara de cei de la MAC Cosmetics, nu am vazut la ei vreodata sa aibe produse pe care sa apara panglica roz.



Se pare ca jumate de milion din vanzarile de anul asta a produselor cu panglica roz se vor duce la fundatia care lupta impotriva cancerului de san.


Bineinteles ca nu am stat deoparte si eu si mi-am bagat nasul sa vad si eu care, cum...iar fata care se ocupa de stand mi-a spus ca cel mai repede s-au vandut seturile roz Elizabeth Hurley Lip Color Collection (colectia de trei lipgloss-uri). Elizabeth Hurley a acceptat sa conduca aceasta campanie in numele Estee Lauder si vom afla pana la sfarsitul lunii daca a facut o treaba buna.




Mi-au placut seturile de la inceput. Exista doua variante, set-ul promotional roz Evelyn Lauder Lip Collection, care include trei(3) rujuri in marime normala si anume nuantele favorite ale Evelynei Lauder - nuante de roz si de rosu inchis. Al doilea set pe care il puteti vedea si jos in poze este cel al Elizabethei Hurley, care include trei(3) nuante de lipgloss High Gloss - roz deschis, roz si transparent.

Mai multe despre campanie aici

Va multumesc pentru toate mesajele de incurajare postate la articolul despre cancerul de san! Sper sa vad si mai multe din partea dvs.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...