octombrie 20, 2009

Doriti sa adoptati o pisicuta de la Stila astazi? :) Stila Smudge Pot Kitten



Toamna aceasta poarta Tus de ochi cat mai colorat!! Sezonul acesta aduce o feerie de culoare: make-up artistii au mizat pe feminitate si optimism! Tonurile pe care s-a pus accentul în acest sezon îmbina nuante calde, naturale, cu cele viu colorate.

Tusul de ochi colorat
De ce te-ar putea intimida: te face sa-ti amintesti de tusul acela de ochi intr-o nuanta verde imposibila, foarte modern in anii '80.
De ce ar trebui sa-l folosesti: daca nuanta este aleasa corect in raport cu restul machiajului si culoarea parului, un tus de ochi colorat va intensifica privirea, accentuand albul ochilor si o va face mult mai expresiva.
Cum sa incepi: orienteaza-te spre o nuanta subtila si usor de asortat: albastru deschis, verde inchis, cachi sau bronze - suficient de neutre pentru a arata natural. Mascara si o nuanta calda de roz pe buza si in obraji vor completa in mod fericit infatisarea. Merita incercat nu?

Incerc si eu sa folosesc cat mai mult tus de ochi colorat deoarece atunci cand arat obosita (stau prea mult in fata laptop-ului) imi lumineaza cu adevarat fata si ochii in special. Momentan nu-mi prea permite timp sa stau foarte mult in fata oglinzii si sa ma machiez migalos dar sper ca pe viitor sa imi fac timp. Smudge Pot in Kitten ($20) este creat (in stare luida) dupa un binecunoscut fard de ochi de la Stila care are aceeasi nuanta. Pentru aplicarea tusului eu imi folosesc degetul.


Daca iti place acest produs te poti hotara oricand sa cumperi set-ul promotionale de la Stila de sarbatori cu patru nuante diferite de Smudge Pot:



O primavara 2010 atipica
Spre deosebire de alti ani, machiajul din acest sezon e mult mai indraznet – se poarta inclusiv
culorile metalice sau cele lucioase.

The rest of your post here



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...