octombrie 15, 2009

Noua colectie Essie - 'Sweet Time of the Year'



Iata ca cei de la Essie s-au gandit sa lanseze cu ocazia sarbatorilor noi nuante si se pare ca sunt si pe placul meu. Sunt foarte curioasa cum arata acel verde deschis, de mult mi-am dorit aceasta culoare si nu am reusit s-o gasesc la OPI. Am incercat de la OPI Dazzle Me, Go on Green!, Sea Ya Later, Sailor!, dar nu mi-a placut nici una in mod special.


Colectia va fi lansata numai in 1 Noiembrie dar se pare ca se poate gasi numai pe site-ul oficial Essie din data de 15 Octombrie. Colectia va include si un set de 4 oje mini - a4a va fi 3-Way Glaze (baza, intaritor si top coat). Cele 3 nuante sunt Lollipop (nuanta rosie), Rock Candy (un roz foarte pal) and Mint Candy Apple (si un verde deschis). Nuanta Mint Candy Apple imi aminteste de nuanta de oja de la MAC - Peppermint Patti (daca nu ma insel face parte din colectia Sugarseet).





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...