octombrie 28, 2009

Review de produs: Noua nuanta de MAC MSF - Soft and Gentle



Despre M·A·C Mineralize Skinfinish am mai tot discutat si stiu ca ne-am dori sa incerca toate nuantele, dar din pacate nu se poate. De curand am reusit si eu sa pun mana pe inca o nuanta de MSF ncare a fost Editie Limitata, si anume nuanta M·A·C Mineralize Skinfinish - Soft And Gentle. <3<3<3<3<3<3<3<3 Am cautat-o peste tot dupa ce s-a lansat colectia dar nu am mai reusit sa o cumpar deoarece se dadusera toate exemplarele deja de la magazinele din Florida si la depozitul nostru (la fel cum de intampla si acuma cu M·A·C 'DSquared²' Lip Erase)
Vezi postarea Totul despre M·A·C Mineralize Skinfinish...

Ca de obicei am pregatit un Swatch pentru voi fetelor...
M·A·C Mineralize Skinfinish Trio si M·A·C Mineralize Skinfinish simplu








Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...