octombrie 11, 2009

O mana de ajutor...

Octombrie este luna perfecta pentru a cumpara produse cosmetice de care avem nevoie, sprijinind in acelasi timp o cauza importanta. In timpul lunii Breast Cancer Awareness, mai multe companii de cosmetice alaturi de organizatii caritabile au creat produse care sa acorde ajutorul financiar necesar grupurilor care activeaza in domeniu. Iata cateva dintre produsele care ajuta aceasta cauza mareata:


Bobbi Brown lanseaza setul editie limitata - panglica roz in valoare de 40$ si sare in ajutorul campaniei pentru combaterea cancerului de san. Set-ul contine doua produse pentru buze Blush Pink Creamy Lip Color si balsam de buze Pink Crystal Glitter.

Prin achizitionarea acest setul veti contribui la cei $35,000 pe care va urma sa-i doneze BB Fundaţiei pentru Cercetarea Cancerului la Sân, misiunea fundatiei fiind aceea de a preveni şi vindeca cancerul la sân prin furnizarea de fonduri pentru cercetări clinice inovative în cadrul celor mai importante spitale din lume, precum şi sporirea notorietăţii publice asupra importanţei menţinerii unei bune sănătăţi.



Pentru fiecare comanda in luna octombrie de la BB veti primi si o insigna cu panglica roz - cel mai cunoscut simbolul campaniei.


Sephora nu numai ca aduna toate brandurile importante dar are si un brand de produse pentru machiaj proprii. Pentru aceasta luna ei au cret luciul de buze Super Shimmer Lip Gloss in Forever Pink in valoare de 10$. Nunata pare mai inchisa in acest tub dar buze se aplica mai deschis, prin urmare poate sa fie purtat cu orice tip de piele. Se pare ca Sephora va dona $1 campaniei cancerului de san pentru fiecare produs vandut.


Susan G. Komen in colaborare cu Smashbox a pregatit un set de farduri diafane Blushing Pink Fusion Soft Lights, o paleta de culori ce variaza de la roz deschis la roz aprins si auriu (exclusiv in magazinele Sehora). In afara de acest produs Smashbox a mai lansat PHOTO FINISH LIPSTICK TO BENEFIT SUSAN G. KOMEN FOR THE CURE in valoare de $22 pentru a o ajuta pe Susan in aceasta campanie nobila. Este un stick editie limitata in cea mai vanduta nuanta Smashbox - roz baby doll. 40% din vanzarile acestor produse vor fi donate catre fundatia din Los Angeles detinuta de Susan G, Komen.


Joico doneaza un procent ridicat din vanzari la untul de corp de lux Skin Luxe Pink Vanilla Whipped Body Butter. Usor parfumat si foarte gros, cele 250 de grame se vor folosi dupa multa vreme.


Anul trecut Joico a donat $35.000 din vanzarile setului K-pak RECONSTRUCT FOR A CURE, care continea K-pak Intense Hydrator 250ml, K-pak Deep-penetrating Reconstructor 250ml si K-pak Deep-penetrating Reconstructor 150ml.


Aveda a creat o cantitate limitata de crema pentru maini, Breast Caner Awareness Hand Relief Cream care costa in jur de $20, de care va beneficia Fundatia de Cercetare in Cancerul de San. O crema perfecta pentru vremea rece si pentru maini aspre.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...