noiembrie 03, 2009

Cat de Extrem este noul mascara de la Bobbi Brown - Extreme Party Mascara?


Extreme Party Mascara este noul mascara lansat in aceasta luna de la Bobbi Brown. Am vazut numai laude despre acest produs si m-am gandit sa-l incerc si eu, sa vad cat de extrem este ;)) Se pare ca make-up artista Bobbi a lansat aceasta mascara pentru a da impresia de gene false atunci cand este aplicat, chiar si pe site-ul ei oficial este numit 'The Boldest Mascara Ever'. Cel (mai indraznet mascara creat vreodata)


Iar eu am fost mereu o fana a look-ului dramatic. Cea mai importanta piese de care eu nu m-as putea lipsi din trusa de machiaj ar fi Mascara-ul, celelalte sunt pentru bine optionale ;)) (cu toate ca imi place sa le incerc pe toate). In schimb nu prea folosesc foarte des fardul de ochi, pentru ca nu am asa mult timp la dispozitie pentru a ma machia.



Descriere detaliata
Mascara special creat pentru Volum:

• Nu este un rimel waterproof, dar este rezistent la umezeala ptr. mult timp.
• Defineste genele de la baza pana la varf, oferindu-le un volum maxim cu o precizie deosebita.
• Este superlativul pt volum, alungire, curbare si separare.
• Aplicare usoara cu ajutorul pensulei spiralate, tipice.



Se poate usor observa ca mascara-ul este foarte pigmentat si are o formula cremoasa pe care o puteti aplica foarte usor. Nu face cocolosi chiar daca o aplicati in mai multe straturi...si genele sunt lungite asa incat sa dea impresia de gene false (dupa cum spune si BB in filmulet).

De la mine primeste acest mascara nota 10 pentru de volum, densitate si curbare. Am aplicat mascara dimineata iar seara am avut sub genele inferioare putin negru asa incat pentru durabilitate mascara primeste de la mine nota 8. Pentru cei $22 pe care i-am platit ma asteptam la mai mult dar una peste acest mascara este de calitate. Nu putea sa fie perfecta nu? :)

Dar voi fetelor? Ce mascara folositi si cat de multumite sunteti de aceasta?



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...