noiembrie 10, 2009

Cea mai dulce perioada a anului: Essie



Buna fetelor!

Despre noua colectie de la Essie pentru sarbatori 2009 am mai vorbit noi...astazi doresc doar sa va arata niste swatch-uri...
Toate nuantele sunt noi noute. Daca ma uit la ele nu prea imi dau seama ca ar fi niste culori de 'iarna'...dar oricum sunt foarte frumoase.

Lansarea colectiei Essie "Ce mai dulce perioada a anului" a fost lansata in data de 1 noiembrie. Colectia include trei(3) nuante glazurate cu un finisaj cremos.

Nuante:

Rock Candy

Rock Candy este o nuanta de roz transparent. Aceasta nuanta este chiar transparenta si aproape arata ca si un Top Coat pentru unghii. Eu zic ca poate fi folosita chiar si pentru o manichiura frantuzeasca. O nuanta perfect pentru tine daca vrei ceva simplu, curat si feminin.


Lollipop

Lollipop este o nuanta intensa de rosu cremos. Nu cred ca am vazut foarte multe nuante de acest fel si sa zic ca nu ma atrag, este culoarea rosie, culoarea Craciunului si-mi place la nebunie. Am mai mentionat si in alte postari cu nuanta rosie pe unghii merge cu orice tip de ten ai avea: inchis, deschis, masliniu, palid etc.


Mint Candy Apple

Mint Candy Apple aceasta este o culoare foarte interesanta si frumoasa de verde. Imi place s-o numesc bomboana mea de menta. Formula acestei oje este destul de groasa dar sunt sigura ca va veti descurca foarte bine atunci cand vine vorba de aplicare. Este o nuanta superba pe care cei de la MAC sigur si-ar fi dorit-o pentru MAC Peppermint Patti.


SITE OFICIAL Essie



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...