noiembrie 13, 2009

Firma NARS la a-15-a Aniversare - Review de produs

Despre aceasta colectie am mai discutat si v-am zis ca imi plac la nebunie produsele de la NARS si mai ales aceste seturi promotionale. Am reusit sa pun mana pe aceste seturi mai devreme decat a fost colectia lansata si astazi vreau sa vi le prezint aceste produse superbe. Se pare ca anul acesta am fost cam obsedata de majoritatea seturile promotionale (cu produse pentru machiaj) care au fost scoase pe piata.

Paleta de culori neagra, dupa cum se poate vedea intr-o poza mai jos, are sigla NARS imprimata in rosu iar stick-urile multifuncxtionate sunt ca si picate din cer pentru mine ;). Imi plac mult produsele „multi-tasking” iar nuantele sunt superbe.

Termenul „multi-tasking” poate functiona nu numai cand e vorba de sistemul Windows dar si la capitolul farduri. Make-up artistii stiu secretul: produsele de machiaj au proprietati identice si, prin urmare, pot indeplini mai multe functii. Un exemplu relevant de produs „multi-tasking” sunt fardurile crema. Au un aspect natural, se aplica foarte usor si pot fi folosite cu succes pentru ochi, buze si obraji. Iar cele mai bune sunt fondurile de ten compacte, sub forma de stick. Nu se varsa in geanta si iti poti retusa oricand machiajul, chiar si in timpul blocajelor din trafic.

The Multiple Coffret



S-D South Beach, Copacabana, Orgasm

Day and Night Palette cu sase(6) nuante de farduri de ochi




D'Lovely Lipgloss Set - obsedata de lipgloss-uri



S-D , Greek Holiday/Stolen Kisses. Pillowtalk/Sandpiper, Orgasm/Chihuahua and Misbehave/All Night Long

P.S. Videoclip nou LADY GAGA
Love her <3



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...