noiembrie 26, 2009

Magazinul MAC din Amsterdam...



Cum ar spune Iulius Cezar 'Veni, vidi, vici...' numai ca eu am invins doar credit cardul ;)

Din pacate am ajuns prea tarziu sambata ca sa pot face de la MAC niste cumparaturi iar duminica a fost inchis. Nu regret deoarece am fost la muzeul Madame Tussaud,


cel mai faimos muzeu al figurilor de ceara din lume, si probabil cel mai vechi, Madame Tussaud's Waxworks are ca exponate copii de ceara la aproape toate celebritatile secolului. In afara de acesta am mai vizitat si casa memoriala a faimosului pictor Rembrandt Van Rijn (acolo unde s-a nascut el si a trait)


si grandiosul museu Van Gogh.

Aaaa si desigur am vizitat si renumitul dar in acelasi timp scandalosul cartier din Amsterdam - Red Light District

Alte poze de la magazinul MAC:




Alte poze din Amsterdam:







Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...