noiembrie 07, 2009

Noua colectie Noblesse de la ArtDeco

ArtDeco este o firma de care am auzit foarte putine pana sa vin in Germania. Sincera sa fiu am avut maximum trei(3) de-a lungul anilor dar niciodata nu mi s-a parut o firma cu o mare influenta asupra fetelor din Romania, cel putin. Calitate? Nu prea stiu prea multe despre aceste produse. Stiu ca se fabricheaza in Germania si ca sunt la fiecare colt de strada aici unde stau eu momentan. N-ai fi o idee rea sa incep sa fac si eu cateva review-uri de la aceste produse, nu fetelor?

Incep prin a va prezenta noua lor colectie Noblesse


Fa cunostinta cu noua colectie pentru sarbatori 2009 de la ArtDeco. S-a pus foarte mult accentul pe nuantele metalizate deoarece acestea au fost mereu culorile sarbatorilor de iarna. Colectia este valabila din luna Octombrie.

Colectia include:

1. Eyeshadow Base – € 6,80
2. Glam Stars Eyeshadow – € 5,80
3. Beauty Box Quattro Glam Stars – € 7,50
4. Beauty Box Duo Glam Stars – € 5,80
5. Glamorous Highlighter – € 19,50
6. Glam Stars Liquid Eye Liner – € 10,80
7. Glam Stars Shimmer Cream – € 8,50
8. Glam Stars Lip Stick – € 12,80
9. Glam Stars Lip Gloss – € 10,80
10. Ceramic Nail Lacquer – € 7,50
11. Glam Stars Glitter Spray – € 6,80


Trusa contine mai multe farduri de ochi decat sunt in poza prezentate. Colectia include si farduri in nuante de auriu si argintiu.









Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...