noiembrie 15, 2009

Review de produs - BENEFIT Trusa de sarbatori Celebutant


BENEFIT Trusa de sarbatori Celebutant - personal stylist makeup kit

Acum o saptamana am trecut pe la Douglas din Hannover si am vazut standul de cosmetice: BeneFit (langa cel de la MAC). Produsele aratau dragut si totul era oarecum amuzant, si numele produselor si felul in care erau aranjate cu explicatii pe lateral. Acesta de la Hannover este la 2 ore de mine si singurul din regiune. Am inteles ca bagat si la Sephora Romania (Bucuresti) un nou stand BENEFIT si ma bucur enorm, deoarece produsele sunt foarte bune. Cu toate ca acuma 3 ani habar nu aveam de firma asta cautand pe net am descoperit ca e destul de populara in afara. Ei bine am descoperit in magazin acest set superb cu opt(8) produse BENEFIT,se pare ca cele mai apreciate de la ei....Wow, mi-am spus. Kitul era in editie limitata asa ca a trebuit sa-l cumpar ;)

De foarte multi ani in topul preferintelor mele in materie de produse cosmetice se inscriu cu succes cele de la Benefit. Pudra cu particule este absolut minunata iar gloss-urile au o consistenta perfecta.

Produse si Swatch-uri:

Set-ul include urmatoarele produse:

* high beam luminescent complexion enhancer
* benetint, rose-tinted lip & cheek stain
* dallas, the outdoor glow for the indoor gal face powder
* lip gloss in I'm with the band
* full-finish lipstick in lady's choice
* full-finish lipstick in no competition
* velvet eyeshadow in leggy
* velvet eyeshadow in dandy brandy
* pensula fluff shadow/talent
* brosura benefit si ghid pentru un look perfect
















Pensule din set - pensula pudra si pensula pentru fardul de ochi:



Brosura BENEFIT:



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...