noiembrie 01, 2009

Review de produs: L´Oréal Professionnel Serie Expert




L´Oréal Professionnel Serie Expert Force Vector Refill Incell Max 15 ml

De curand mi-am decolorat parul (nu mi-l mai inchid niciodata) si de data aceasta am hotarat sa fac operatiunea acasa. M-am inarmat cu toate ustensilele posibile si m-am decolorat cateva suvite pentru inceput, iar dupa decolorare m-am gandit sa folosesc acest nou tratament intensiv de la L´Oréal Professionnel (dupa ce am folosit LUO COLOR POST-Shampoo).

L´Oréal Professionnel Serie Expert Force Vector Refill Incell Max 15 ml
DETALII PRODUS:

Ofera cu pana la 77% mai multa protectie pentru culoare. Garanteaza culoarea timp indelungat (pana la urmatoarea vizita la coafor). Creeaza o bariera protectoare in jurul firului de par si impiedica estomparea culorii. Ofera stralucire de la radacini la varfuri si ingrijire. Protejeaza parul impotriva influentelor negative ale mediului si poate fi folosit chiar dupa ce te-ai vopsit.

Acest produs face parte din noua gama de la Loreal FORCE VECTOR lansata in luna septembrie. Gama mai include sampon, balsam, masca de par si crema contra caldurii excesive. Din aceasta gama am incercat samponul, masca si crema thermo-protectoare si am fost foarte multumita de acestea, culoarea mi-a tinut mai mult decat cand am folosit noua gama de la Joico K-pak Color Therpay. Detalii despre gama Force Vector aici


Acestui fel de tratament intens eu ii zic 'injectie' deoarece
- protejeaza radacinile si le mareste rezistenta
- metabolismul celulelor este activat
- parul creste mai ferm in viitor
- parul este mult mai fin la atingere

APLICARE:
- dupa samponare
- direct pe pielea capului, pe carari
- se maseaza usor, cu miscari circulare
- nu se clateste



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...