noiembrie 06, 2009

Review de produs: M·A·C Mineralize Satinfinish SPF 15 Foundation



Machiajul mineral este considerat un tip de machiaj "natural". Ingredientul de baza al acestor produse este o pudra obtinuta din minerale naturale, foarte fin macinate. Din aceasta cauza, machiajul mineral este mult mai sanatos pentru pielea ta comparativ cu cel pe baza de substante sintetice. Este ideal pentru pielea sensibila, in special pentru ca mineralele nu produc alergii.


M·A·C Mineralize Satinfinish SPF 15 Foundation
Produsele de machiaj pe baza de minerale sunt noncomedogene, ceea ce inseamna ca nu iti blocheaza porii si, prin urmare, nu au ca efect aparitia comedoanelor sau cosurilor. Efectul in urma aplicarii lor este cu adevarat spectaculos, pielea ta va arata proaspata, stralucitoare si numai un "profesionist" isi va da seama ca esti machiata.


Iarasi o zi pierduta la Douglas la departamentul MAC Cosmetics si la produsele Benefit ;)). De data aceasta am fost cu un scop important si anume sa-mi cumpar un fond de ten pe baza de minerale. Cu fiecare zi ce trece imi doresc si mai multe produse MAC si nu numai. Mai nou am descoperit calitatea produselor de la renumita firma BENEFIT, produse despre care voi incepe sa fac review-uri deoarece vreau sa incerc cat mai multe.

Detalii despre produs:
Noul si inovatorul fond de ten contine particule pretioase de aur si argint, plus 7 minerale esentiale care intensifica stralucirea pielii si confera un aspect radiant si sanatos. Formula inovatoare: Acesta acopera uniform tenul oferindu-i o culoare naturala si stralucitoare. Beneficiile mineralelor pure şi pretioase (aur, platina si argint) si amestecul bio-activ de 7 minerale esentiale. Confort extrem, culoare naturala, un look proaspat, controlul hidratarii si stralucirii pentru mai mult de 16 ore. Fara uleiuri, parfum si parabeni. Intr-un cuvant - PERFECT (pentru mine) :))


Nuanta nu am ales-o eu ci domnisoara make-up artista care mi-a usurat cautarea(sunt asa de treaba toate vanzatoarele de la MAC - si acest lucru ma suprinde ptr. ca totusi sunt in Germania iar oamenii de aici nu sunt tocmai cei mai primitori din Europa). Initial vroiam sa-mi cumpar alt fond de ten (M·A·C 'Studio Sculpt' SPF 15 Foundation) dar am stat putin si m-am gandit si i-am zis intr-un final make-up artistei de acolo sa incerce pe tenul meu M·A·C Mineralize Satinfinish SPF 15 Foundation. A facut treaba buna ca altfel ar fi trebuit eu sa imi pierd o ora numai sa incerc tot ce era pe acolo in materie de fond de ten (vezi poza). Buunnn...si m-am ales cu nuanta NW35, pe care o puteti vedea si in poza. Acolo unde am facut swatch-ul, jumatate din mana era cremuita cu fond de ten si se poate observa diferenta de culoare. Vi se pare nuanta prea inchisa? Pe ten arata altfel, nu este foarte inchisa dar eu oricum sunt bronzata si s-a potrivit perfect. Atunci cand va duceti sa incercati un fond de ten trebuie sa il aplicati pe varful nasului si apoi sa folositi (neaparat) un burete ca sa intindeti spre pometi si spre ochii. Numai asa va puteti da seama daca nuanta vi se potriveste.




Pentru incheiere as dori sa va povestesc despre cateva mituri in legatura cu machiajul mineral:
"Sunt in totalitate naturale"
Este cat se poate de fals! Majoritatea produselor pe baza de minerale contin diferite alte substante care le imbunatatesc textura, consistenta si rezistenta in timp.
"Poti dormi machiata"
Mi-as dori eu :))
Este una dintre cele mai mari greseli si un mit extrem de daunator referitor la machiajul mineral. Chiar daca mineralele sunt benefice pentru ten, spre deosebire de substantele sintetice, nu este in niciun caz recomandat sa dormi machiata cu astfel de produse. Pielea ta are nevoie sa respire, sa se relaxeze si sa se refaca in timpul noptii, iar prezenta machiajului va dauna grav acestor procese.
"Iti fac ridurile sa dispara"
Pudrele minerale, pentru ca au o formula foarte usoara, nu se strang in interiorul ridurilor sau pliurilor fetei. Din aceasta cauza ele nu amplifica ridurile, ci le mascheaza. Dar de aici si pana la declaratia ca astfel de produse de machiaj iti "vindeca" ridurile, este cale foarte lunga.
"Te protejeaza de razele nocive ale soarelui"
Este adevarat ca dioxidul de titan si oxidul de zinc, elemente care se regasesc atat in cremele pentru protectie solara, cat si in produsele de machiaj pe baza de minerale, te protejeaza impotriva razelor UV. Dar aplicarea machiajului mineral, fara ajutorul unei creme cu protectie UV, nu iti va proteja suficient tenul de razele nocive.

P.S. Multumiri fotografei, colegei si prietenei mele Teemee pentru pozele facute in magazin, timp in care eu eram machiata de domnisoara MAC ;)!


Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...