noiembrie 07, 2009

Review de produs: Paleta MAC cu farduri de ochi Sorceress


MAC Magic, Mirth, & Mischief Review: Sorceress Eye Shadows
Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi.

Intotdeauna mi-au placut astfel de palete cu farduri de ochi de la MAC deoarece pot sa imi creeze mai multe look-uri si in acelasi timp sa si economisesc bani. Se pare ca si de data aceasta MAC a lansat cateva palete cu cele mai frumoase nuante editie limitata pe care acestia le au. Imi aminteste de palete Ornamentalism lansate acuma cativa ani de MAC si asta este un lucru bun. Evident ca ambalajul este in acest an mult mai ingenios, functional si mai de calitate. Paleta pe care eu am ales-o in acest an este Sorceress. De ce? Pentru ca celelalte nuante le mai aveam de la MAC si mai ales mi-am dorit o plaeta cu nuante de mov deschis si inchis pentru ochii mei verzi.

6 Sorceress Eye Shadows ($36.00 U.S.)

* White Rabbit este o nuanta foarte frumoasa de alb. Nuanta nu prea se poate folosi ca iluminator pentru un look ;smokey eyes' dar se apreteaza perfect unui look de zi.
* Hold My Gaze este o nuanta de gri deschis cu particule de stralucire aurii. Aceasta este o nuanta destul de unica, nu am prea mai vazut-o la nici o firma si pe deasupra nu este nici foarte pigmentata.
* Edge of Dark este o nuanta de gri inchis cu particule stralucitoare de argintiu, are o textura buna dar este cam dificil de aplicat.
* Magnetized este o nuanta deschisa de mov-albicios care imi aminteste de un fad de ochi de la MAC deschis - Beautiful Iris eyeshadow.
* Hypnotizing este o nuanta mai medie de mov. Nu este o nuanta nici prea inchisa nici prea deschisa
* Altered State este o nuanta de mov inchis cu particule stralucitoare de mov deschis.




Poza facut la lumina camerei!

Imi place mult aceasta combinatie de culori cu toate ca la prima vedere arata cam plistisitoare nuantele. Nuanta mea preferata Hold My Gaze si cum ziceam nu am mai vazut asa nuanta pana acuma. Apreciez originalitatea!!! Am ales aceasta paleta cu tonuri mai reci deoarece am deja un fard de ochi de la MAC cu patru(4) nuante calde - Natural Flare din colectia Colour Craft.

* Produs: 27/30
* Valuare: 9/10
* Usor de utilizat: 4/5
* Ambalajul: 5/5






Pensula de sus este cea care apartine setului iar cea din poza de jos este cea pe care au o folosesc pentru a aplica majoritatea fardurilor de ochii.
Pensula este MAC 275SE




Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...