noiembrie 09, 2009

Testat: Clinique Anti Blemish Solutions 3 Step System



Anti-Blemish Solutions
Clinique Anti-Blemish Solutions este cea mai buna solutie de a scapa de punctele negre si de pielea iritata. Este un tratament conceput pentru toate tipurile de piele. Sa vedem daca chiar asa este? Mai intai...

Ce include setul?
CLINIQUE Anti-Blemish Solutions clarifying lotion

• O lotiune ce curata delicat si previne aparitia cosurilor si punctelor negre.
• Elimina impuritatile si sebumul in exces.
• Curata si inchide porii inestetici.
• Calmeaza, catifeleaza si reduce roseata.
• Lasa o piele perfect curata si catifelata.
• Este potrivita pentru toate tipurile de ten (mai ales pentru cel mixt/gras).

Clinique Anti-blemish solutions Cleasing Bar for face and body

• Un sapun delicat ce asigura o curatare atenta.
• Ajuta la catifelarea si calmarea tenului, lasandu-l curat.
• Este potrivit pentru toate tipurile de ten (mai ales pentru cel mixt/gras) si este testat dermatologic.

Clinique Anti-blemish solutions clearing moisture oil-free

• crema pentru catifelarea tenului si pentru hidratarea acestuia
• Ajuta calmarea tenului, lasandu-l curat.


De la ce firma? De la Clinique, doar sunt maestrii in ingrijirea tenului. Asa o fi. Pe mine insa nu m-au convins (cel putin cu aceste produse). De la Clinique am avut renumitul set de ingrijire pentru fata in trei pasi 3-STEP SKIN CARE si am fost foarte multumita de acesta, dar...uite ca de data asta am ramas dezamagita.

Pentru cei dintre voi care vreti sa incercati aceste produse. Nu au facut mare lucru dar evident ca trebuie sa tinem cont si de ce tip de ten sunteti dvs. Eu am tenul mixt-gras. Gelul de curatat fata nu l-am incercat dar am inteles ca nici acela nu este extraordinar, usuca destul de tare tenul (mie de exemplu imi place acest lucru). Mirosul produselor nu mi se pare unul insuportabil sau urat, produsele miros asa cum ar trebui niste produse de curatare sa miroasa.

Tonicul e ceva mai bun adica practic el e cal care iti curata fata mai bine, iar in unele cazuri te poate scapa si de probleme (la mine n-a functionat). Daca doriti sa dati banii pentru astfel de set, va sfatuiesc sa n-o faceti sau eventual in marime de voiaj asa cum le-am cumparat si eu. Crema e ceva mai buna, matifiaza dar nu mai mult decat o crema din farmacie ca Avene sau ca Galenic.

Pe scurt, urmand programul ca la carte nu am putut constata imbunatatire a conditiei pielii vizibile. Daca voua v-a placut fetelor, va rog sa ne lasati un comentariu, poate e numai tenul meu problematic de vina.


Setul include si un port fard albastru deschis cadou - perfect pentru voiaj



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...