decembrie 17, 2009

O dupa-amiaza placuta alaturi de MAC, Urban Decay, Laura Mercier, Benefit, Lush si The Body Shop




Cam asa ar arata biroul meu duminica dupa-amiaza atunci cand am incercat sa fac niste swatch-uri pentru dvs. si sa fac mai ales poze produselor, pentru ca mai tarziu in saptamana sa le pot posta. Dupa cum stiti ma pasioneaza extrem de mult ceea ce fac si m-am "jucat" cu nuantele (mai ales cu pigmentii din ultima colectie MAC) in jur de 4 ore.

De curand am aflat de la o cititoare ca Dana Sota a pomenit despre blog-ul nostru pe site-ul ei (care apropo mi se pare foarte util), dar numai acum am reusit sa intru si sa dau la aceasta postare un replay - Produsele MAC - Posted by: DanaS. Dumneaei o sfatuieste pe o ciitoare...
Te sfatuiesc sa intri pe site-ul oficial MAC si sa vezi produsele si noutatile (www.maccosmetics.com) apoi, daca ai incredere in site-urile romanesti care vand on-line se pare ca http://www.afroditabeautyshop.com/ ar avea cate ceva. Nu pot insa sa-ti recomand sa cumperi de pe site deoarece nu stiu provenienta produselor, daca sunt originale, ce termen de garantie au, modul in care au fost depozitate, etc. Sper ca te-am putut ajuta cat de cat :)

Am incercat sa ii explic ca noi nu depozitam produsele ci le aducem numai la comanda...

De curand se vehiculeaza zvonul, cum ca MAC Cosmetics si-ar deschide "un butic" in Sephora din Bucuresti in luna ianuarie, si anume in mall-ul Cocor (cu toate ca m-am gandit ca va fi in noul mall deschis in decembrie)! Voi ce parere aveti despre asta fetelor?
Cat despre faptul ca MAC vine in Cocor...
Eu am primit acest mail de la un resprezentant MAC Cosmetics dar asta nu inseamna neaparat ca nu vor deschide aici:


Dear Ms. Carmina,

Thank you for taking the time to contact us and for your interest in M.A.C.

In response to your inquiry, please be advised that our products are distributed for sale only at our authorized retail store accounts, the majority of which are located in major department stores. While there are other select points of sale, such as duty-free shopping locations, we are not seeking to expand our distribution network at this time. Once again, thank you for your interest.

We trust the above addresses your concern. We hope that we have the opportunity to serve you in the near future.

Sincerely,

Marla Katz
Response Representative
Global Consumer Communications



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...