decembrie 04, 2009

Review de produs: Urban Decay Ammo Plus Primer Set


Urban Decay lanseaza periodic casete cu farduri de pleoape, ce cuprind atat cele mai bine vandute nuante cat si unele noi, in premiera.


De curand am descoperit si aceasta paleta care cuprinde exat nuantele pe care mi le doresc. Dupa UD Book of Shadows Vol. II (pe care din pacate nu am mai reusit sa o cumpar deoarece era out of stock) aceasta cred ca este cea mai cuprinzatoare paleta cromatica oferita de Urban Decay, perfecta pentru sezonul de toamna-iarna 2009-2010.


Setul include nu mai putin de 10 nuante in interiorul casetei care surprinde la prima vedere prin design-ul inedit, cu un pistol desenat din care ies tot felul de frunse,flururi,pesti etc. Acest desen este foarte simbolic deoarece cei de la UD vor sa ne comunice ca putem crea nenumarate stiluri de machiaj cu aceasta paleta.




Ai la dispozitie tonuri mate, perlate, cu sclipiri metalice sau cu particule stralucitoare. Toate combinatiile posibile pot fi realizate prin intermediul culorilor de variaza de la negrul intens, antracit sau gri perlat, pana la lila, roz, piersica, vernil, bleu, auriu etc. Daca va uitati atent, nuantele fardurilor sunt foarte asemanatoarele cu cele ale creioanelor 24/7, carora le-am facut review alaltaieri.

Paleta are si o oglinda, am crezut ca nu e buna de nimic cand am vazut-o dar de fapt e perfecta, avea un film protector deasupra pe care l-am dezlipit. ;))
Eu pana acum nu am mai folosit primer, mi se parea un produs vandut femeilor care nu mai stiu pe ce sa dea banii. Contrar a ceea ce credeam, primerul creeaza o baza perfecta pentru fardul de pleoape, culoarea arata mai intensa, tine mai mult si nu se estompeaza, nu curge...sunt dependenta, ce sa mai!

Va recomand aceasta paleta de machiaj.

P.S. Din pacate nu am avut timp sa fac swatch-urile dar am sa le fac in weekend.



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...