decembrie 30, 2009

Review de produs: BADgal de la Benefit



BADgal lash mascara si BADgal liner waterproof
Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi.



Acum cateva saptamani am trecut pe la Douglas si am dat de standul de cosmetice (ca de obicei): BeneFit. Produsele aratau dragut si totul era oarecum amuzant, si numele produselor si felul in care erau aranjate cu explicatii pe lateral. In Romania Sephora abia au introdus aceste produse si am fost si in Mall-ul nou din Bucuresti, la ei si am vazut produsele Benefit impreuna cu cele de la Too Faced si cateva seturi (Sephora exclusiv) de la Urban Decay. Nu multa lume stie de aceste firme dar se pare ca incep sa castige teren la noi in Romania cu toate ca preturile afisate la Sephora in Mall-ul nou sunt destul de piperate. De la standul Benefit mi-am cumparat mascara Bad Gal si creion de ochii rezistent la apa din aceeasi gama (am primit 5euro discount) despre care am citit ca e cea mai bine vanduta mascara a lor la ora actuala.

Ce promite aceasta mascara? Poate o sa va tenteze descrierea cu gene lungi, bogate,dese, dramatice...eu mereu am avut mascara de la MAC despre care am scris ca e bun si ca sunt multumita. Am cheltuit in jur de 21 de euro pe mascara BADgal dar tubul este pe masura pretului. Periuta este mare si ajuta sa dea volum genelor dar lungime nu prea da genelor. Eu am genele lungi si mie mi-a placut efectual dar trebuie sa il ajutati nevoilor dvs. M-am dat cu ea doar de cateva ori deoarece folosesc cel de la MAC in prealabil. Sincer, nu este cel mai bun mascara pe care l-am incercat. Daca pot face acuma o comparatie intre MAC, acesta si mascara nou de la Bobbi Brown pe care l-am mai folosit, pot opta cu siguranta pentru cel de la BB cu toate ca nu am fost incantata la inceput, dar se pare ca se poate si mai rau :)

Nu neg ca Benefit poate avea lucruri bune dar mascara asta eu nu v-o recomand...decat daca aveti gene lungi si vreti doar volum. De creion am fost multumita si este rezistent.






Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...