decembrie 12, 2009

Review de produs: M·A·C Mineralize Skinfinish Natural



Este fondul de ten, un produs cu state vechi in istoria machiajul, privit cu reticenta si neincredere?

Buna fetelor,

M-am gandit sa duc subiectul asta in discutie, sa vad ce parere aveti. Se zice ca pudra cu minerale este mult mai buna si benefica pentru ten decat fondul de ten si restul pudrelor. Ce ziceti? Eu am inceput s-o folosesc in locul fondului de ten si tre sa spun ca-mi place foarte mult. Si mi se pare tenul mai liber decat cu fond de ten (nu sunt o fana a fondului de ten, in folosesc numai pe cel cu minerale: M·A·C Mineralize Satinfinish SPF 15 Foundation si acesta numai la ocazie). Trebuie sa spun ca a fost o perioada in care am fost o consumatoare avida de fond de ten, nu ieseam din asa fara el pe fata. Credeti ca voi puteti renunta la fondul de ten in favoarea pudrei? Nu mai stati pe ganduri si incercati pudra cu minerale de la M·A·C, nuantele sunt foarte naturale si abia se va observa ca veti purta un strat de pudra. Atunci cand am fost machiata in magazin de catre o make-up artista de la M·A·C nici nu am observat stratul de pudra cu toate ca am vazut-o ca folofsit destul de multa.

M·A·C Mineralize Skinfinish Natural - Medium Deep




Un prim atuu, atunci cand folosesti pudra cu minerale, il reprezinta transparenta si stralucirea naturala a machiajului. Acest efect este posibil intrucat mineralele reflecta lumina creand astfel impresia unui ten mai neted si luminos. Aceasta pudra tinde sa nu straluceasca deoarece nuantele toate sunt naturale. In schimb daca folositi pudra cu minerale M·A·C Mineralize Skinfinish atunci tenul va stralucii mai intens. Datorita acestei proprietati, machiajul mineral este ideal pentru tenurile mature, lipsite de stralucire.




A fost dovedit ca aceste produsele nu contin in formula lor, parfum, coloranti artificiali, uleiuri sau conservanti. Mai mult, mineralele care intra in compozitia fardurilor sunt inerte, anorganice si nu prolifereaza dezvoltarea bacteriilor si a microbilor. Acesta este motivul pentru care fardurile minerale sunt foarte bine tolerate de ten fiind solutia ideala pentru tenurile cu probleme. Mai mult, aceste doua ingrediente au un miraculos efect anti-inflamator ceea ce face din machiajul mineral o soultie ideala pentru persoanele care au suferit o interventie estetica cu laser, sau alte proceduri estetice cum ar fi dermoabraziunea si peelingurile chimice.
Ceea ce stiati deja...daca mi-ati urmarit postarile! Dar si aici exista controverse, se spune ca nici fardurile minerale nu sunt benefice pentru ten si nici nu sunt asa de naturale cum se zice. Tu ce parere ai?

Contraindicatiile machiajului mineral

Ingredientii din podusele machiajului mineral sunt rareori alergici insa, unele contraindicatii exista. Acestea se refera la tenurile extrem de sensibile si iritabile. In acest caz, trebuie evitate produsele de machiaj mineral ce contin oxiclorura de bismuth. Acesta substanta poate produce iritatii tenului sensibil.
Alte poze si swatch-uri:








Dupa cum vedeti din swatch-uri, nuanta pare la inceput foarte inchisa pentru tipul meu de ten dar dupa ce intind produsul cu pensula, se uniformizeaza cu tenul si nuanta este mult mai naturala...este foarte usor de aplicat si nu imi incarca fata! Am folosit pentru M·A·C Duo Fibre Face Brush 187 si M·A·C 168 Large Angled Contour Brush (amandoua apar in poza).



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...