martie 08, 2010

Review de produse: Laura Mercier Secret Concealer, Laura Mercier Pressed Powder si Laura Mercier Tinted Moisturizer spf 20 - Oil Free


Cand elementelor de moda si frumusete li se cere sa numeasca unul dintre cei mai talentati artisti de machiaj de azi, fara ezitare acesta este Laura Mercier. Renumit artist plactic transformat in artist machior, Mercier este cunoscuta pentru brandul sau "Flawless Face" si linia sa de machiaj care iti da posibiliatea sa-ti realizezi intregul potential de frumusete.

Laura Mercier Secret Concealer($22) - Nr.#1
De unde poate fi cumparat: de la mama lui Laura Mercier - Tinted Moisturizer sau de la Sephora.
Variante: 6 nuante. #5 si #6sunt nuante inchise pentru negrese. Atfel de nuanta inchise se gasesc mereu si la produsele MAC Cosmetics asa ca nu va lasati pacalite de unele nuante, in realitatea sunt mai inchide deoarece sunt pentru piele foarte inchisa.
Cum procedez eu: Folosesc mereu anticearcanul dupa ce am aplicat crema contur ochii. Dupa ce am aplicat crema pentru conturul ochilor, tapoteaza usor cu degetele (cu miscari asemanatoare cantatului la pian) zona de sub ochi pentru a stimula circulatia sangelui si a limfei. Folosesteti cel mai bine degetele pentru a imprastia perfect anticearcanul. Cateodata nu mai aplic fondul de ten ci doar fize anticearcanul cu pudra si gata. Cumpara mereu doua nuante de anticeracan: Alege o nuanta mai inchisa in timpul verii, pentru ca pielea dvs se va bronza si iarna o nuanta mai deschisa.

Laura Mercier Pressed Powder($32) - Golden Bronze
De unde poate fi cumparat: de la mama lui Laura Mercier - Tinted Moisturizer sau de la Sephora.
Descriere: Formula imbunatatita are o textura usoara, usor cremoasa cu o stralucire aurie usoara, pentru un bronz natural adaptata tipului de piele si nivelului de colorare dorit. Eu am ales o culoare mai inchis deoarece folosesc pudra ca si blush bronze pe pometi barbie si pe frunte. Mie imi rezista toata ziua pe ten.
Variante: Nuanta pe care o vedeti a fost editie limitata iar momentan nu se mai mai afla in stoc pe site-ul oficial Laura Mercier. In afara ce aceasta nuanta mai exista inca trei dintre care puteti alege: Matte Bronze: deep beige taupe, Matte Bronze Light: medium beige gold, Shimmer: peachy pink shimmer. Produsul stiu sigur ca se poate gasi in lantul de magazine Sephora dar nu stiu daca gasiti si nuanta Golden Bronze.Merita incercat deoarece este o nuanta foarte frumoasa si...unica.
Prima impresie: Mi-au placut mereu produsele de la Laura Mercier dar niciodata nu am reusit sa-mi cumpar produsele dorite deoarece sunt destul de scumpe iar cand am ales sa cumpar unul atunci l-am ales cu mare grija. Sunt innebunita dupa aceasta pudra bronze si o folosesc mereu atunci cand imi fac un machiaj sofisticat. Nu o pot aplica niciodata fara fond de ten. Are o textura cremoasa dar se aplica totusi ca si o pudra normala. Datorita texturii speciale este mai rezistenta decat o pudra "uscata".
Concluzii: In comparatie cu cealalalta pudra bronzanta a mea de la Clinique aceasta este mai mult mai rezistenta. Datorita texturii cremoase este mai rezistenta decat o pudra "uscata".

Laura Mercier Tinted Moisturizer spf 20 - Oil Free(42$)
De unde poate fi cumparat: de la mama lui Laura Mercier - Tinted Moisturizer sau de la Sephora din Bucuresti.
Descriere: Fond de ten usor cu baza hidratanta, potrivit pentru toate tipurile de ten, dar in special pentru tenul sensibil, gras sau cu acnee. Ofera o protecite ideala impotriva razelor de soare, fara textura grasa. Hidrateaza pentru a preveni uscarea tenului.
Variante: 7 nuante. Eu am nuanta nude care se potriveste si cu tenul meu mai inchis.
Ambalaj: capacul se infileteaza.
Prima impresie: Textura cremoasa dar nu foarte grasa, se intinde repede, acoperire medie.
Mod de aplicare: cu pensula de fond de ten de la MAC COSMETICS 188 SI 187
Efect: Intr-adevar hidrateaza super, nu trebuie sa te dai cu baza hidratanta, acopera binisor dar nu ca si un fond de ten normal, fara efect de masca. Tenul nu mai are aspect atat de uleios si cum am zis mai sus este foarte bun pentru tenul gras ca si al meu.
Concluzii: Nu este indicat pentru cine vrea acoperire perfecta dar poate fifii un produs perfect pentru un machiaj cat mai natural fara ca tenul dvs sa para incarcat. Bineinteles, minunea nu tine 24 de ore la 40 de grade. Eu nu am avut probleme cu soarele atunci cand l-am folosit si il folosesc si iarna in continuare atunci cand ma duc la solar deoarece hidrateaza foarte bine. Din pacate acestui produs nu am apucat sa-i fac poza dar promit ca o s-o postez in viitor.







Am pus cele doua nuante ale mele de anticearcan pe care le detin in acest moment ca sa va dati seama de diferenta de culoare. Momentan am tenul bronzat dar inainte de a merge la solar foloseam anticeacanul acela foarte deschis peste care aplicatm o pudra bronzanta mai inchisa. Anticearcanul inchis este de la MAC.


Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...