iulie 05, 2010

Am revenit!!



AM REVENIT!!

Deşi recesiunea în care ne-a aruncat cea mai virulentă criză economică de după cel de-al Doilea Război Mondial nu dă încă semne de revenire, noi ne-am luat inima in dinti si am revenit pe piata din Romania, dupa o pauza de aproape 4 luni de zile!!

Acest site este dedicat in totalitate persoanelor dependente de produsele profesionale ptr. machiaj de la MAC Cosmetics, Bobbi Brown, Benefit, Smashbox, Urban Decay, NARS si altele, ptr. par JOICO, L`oreal Professionnel, Redken, Matrix, Kerastase si ptr unghii OPI, CND, China Glaze, Orly si Essie.

Postarile mele contin detalii cu privire la cele mai recente (si viitoarele colectii) de produse profesionale si parerea personala.

Aflati mai multe despre produsele MAC Cosmetics aici

Toti cei care au ramas abonati cu e-mailul la site-ul nostru va rugam sa ne urmariti in continuare, deoarece vom avea concursuri speciale!
Daca aveti intrebari va rog sa-mi scrieti un comentariu!



Image Hosted by ImageShack.us
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...