iulie 14, 2010

Despre firma Coastal Scents...


Tot cautand pensule ieftine si bune am descoperit zilele acestea magazinul online CosmeticStyle (Romania). Ce mi-a atras atentia este ca acest site comercializeaza si produse Coastal Scents like, incepand de la renumitele truse de farduri pana la pensule si eye linere gel. Eu mi-am comandat recent 9 pensule (de pe site-ul oficial www.coastalscents.com pe care le voi prezenta aici pe blog si pe care le voi compara cu pensulele pe care le am de la MAC Cosmetics. Ma gandesc chiar sa fac un filmulet in lb. romana si sa il postez pe youtube, ba chiar sa fac mai multe...asta ramane de vazut.

Daca sunteti interesate puteti achizitiona produsele Coastal Scents de pe site-ul mentionat de mine (Romania) cu toate ca eu nu prea am incredere si de aceea le-am luat din USA dar daca dvs. daca aveti incredere puteti sa le cumparati si de acolo. Pentru comanda direct de pe Coastal Scents transportul pana in Romania te costa in jur de 13 dolari, trei saptamani de asteptare si posibilitatea ca fardurile sa fie sparte. Asa ca la un calcul sumar iesi mai castigata daca comanzi de la noi. In functie de preferinte.

De pe site iti poti cumpara o cutie care contine 88 de nuante diferite, alta care contine 72 nuante plus inca 4 farduri de obraz. De asemenea, iti poti lua cutie cu zeci de nuante de rujuri sau pensule profesioniste pentru fardare. Pretul este chiar mic avand in vedere posibilitatile pe care aceasta trusa de machiaj ti le ofera. Daca iti plac culorile calde, vei fi incantata sa gasesti o cutie cu foarte multe culori care se incadreaza in aceasta categorie, asa cum iti poti cumpara o cutie care contine numai nuante de roz, violet.

In ceea ce priveste pensulele, oferta este ok (preponderent pensule pentru machiajul ochilor), iar pensulele Coastal Scents le recunosti cu usurinta: fie este specificat in titlu, fie poza este identica cu cea de pe site. Trebuie sa mentionez inca ca pensulele nu sunt produse de ei, la fel cum nu sunt nici trusele cu 88 de culori, 120 sau mai stiu eu cate. Atat pensulele cat si trusele CS sunt facute in China si se pot gasi si pe ebay la preturi mult mai mici (si in privinta produsului si a shipping-ului). Cei de la Coastal Scents doar isi pun sigla pe amblaj. In concluzie, nu prea conteaza "brandul", pentru ca o sa primiti acelasi produs. Cu toate acestea am comandat tot de pe site-ul oficial. :)


Eu am o problema atunci cand vine vorba sa-mi caut o pensula ideala pentru fondul de ten lichid: nu ma multumeste nici una. De aceea m-am hotarat sa incerc si pensulele de la Costal Scents. Am mai incercat si pensule ptr. fond de ten lichid de la Lancome, Revlon, MAC Cosmetics, The Body Shop, Estee Lauder, L`oreal si cam atat imi vine in minte momentan...oricum...nu am fost multumita 100% de acestea. De pe site-ul Coastal Scents mi-am luat trei pensule pentru fondul de ten lichid, dupa ce am urmarit nenumarate review-uri pe youtube (mai ales de la MakeupBy TiffanyD).
Ceea ce m-a fascinat foarte mult este aceasta pensule: White Angled liner Brush pe care nu stiu sincer de ce nu am cumparat-o ca este doar 2.19$. Este o pensule foarte interesanta ptr. eyeliner/tus de ochi si foarte practica din cate am inteles. Urmatoarea data sigur o voi comanda ca sa o incerc si sa vi-o presint si dvs. in comparatie cu pensule ptr eyeliner de la MAC Flat Definer Brush pe care o am

Lista de pensule:
Synthetic Concealer Shading brush - $4.39
Foundation Concealer Brush Large - $3.99
Pink Synthetic Oval foundation - $3.99
Large Paddle Face Brush - $9.95
Silver Duo Fiber Stippling Brush - $7.95
Italian Badger Angle Blush - $6.99
Black Deluxe Shadow - $2.49
Chisel Angle Fluff Shadow Brush - $2.00
White Angled liner Brush - $2.19
Sable Blending Brush - $2.90




Image Hosted by ImageShack.us
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...