martie 14, 2011

Beauty reviews World !


 Astăzi am primit primul beauty review de la castigatoarea concursului Urban Decay, Adelina Tomescu. Cu ocazia aceasta îi multumesc ca si-a făcut timp pentru acest review si ca mi-a fost o cititoare fidelă!


Beauty review by Adelina - Urban Decay Eyeshadow Transforming Potion

"Buna fetelor!

Astazi m-am gandit sa fac un review la primul meu produs Urban Decay! Aceasta "potiune magica" am castigat-o pe blogul Afroditei si weekendul acesta am testat-o.
Acest produs este menit sa transforme orice fard de pleoape intr-un eyeliner. Are doua pensulici - una mai subtire pentru linii precise si una mai groasa pe care o folosesc cand vreau ca fardurile mele sa fie mai expresive.
Am incercat-o cu aproape toate fardurile mele :)) si arata destul de bine, le prelungeste durata de viata cu destul de mult avanad in vedere ca eu am pleoapele uleioase. Cel mai mult imi place sa o folosesc cu fardurile in culori deschise si metalizate. Mi se pare ca arata mai deosebit transformate in eyeliner si imi arata ochii mai odihniti :)
Costa aproximativ 17$ si e un produs destul de util! Imi place!
"





XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...