martie 09, 2011

Crema nuantatoare hidratanta (Tinted Moisturiser) sau fond de ten mineral?



Buna, fetelor!

Inca o zi superba aici la Cluj, o zi in care din cate am inteles ii celebram pe barbatii din viata noastra! Dar sa lasam asta pe mai tarziu ;-) si sa revenim la topicul nostru...

Ah...da...tinted moisturize. Este un produs pe care eu chiar il indragesc si pe care l-as pune pe primul loc in topul produselor necesare unei femei ocupate, mereu pe fuga! Cred ca acest produs este unuL dintre celE mai reusite inovatii a secolului nostru! Am mereu in geanta un tub de tinted moisturizer si il folosesc ori de cate ori simt ca ma strange tenul sau cand consider ca are nevoie de hidratare!

Diferenta dintre un tinted moisturizer si un fond de ten este combinatia dintre 2 produse - crema de fata + fond de ten. Este in esenta o crema hidratanta mai mult decat un fond de ten. Are acoperire minima, si e buna daca ai un ten fara imperfectiuni si vrei doar sa il uniformizezi. Prin uniformizare ma refer la faptul ca ii confera o singura nuanta. Dupa cum bine stiti tenul natural are diferite nuante, de aceea se spune ca cel mai bine este sa amestecati un fond de ten in nuante calde cu unul in nuante reci. De exemplu cele de la MAC cosmetics NW(arm) SI NC(old). Dar asta este alta poveste :)

Fondul de ten (mineral) este si el de mai multe feluri si are mai multe grade de acoperire. Daca ai tenul curat nu este nevoie sa il incarci cu un fond de ten cu acoperire mare. Astfel il poti utiliza unul cu "light coverage" care acopera putin mai bine decat tinted moisturizer. Eu am tenul mixt si folosesc momentan fondul de ten de la MAC Cosmetics cu acoperie low-to-medium - Mineralize Satinfinish spf 15 si Laura Mercier Oil-Free tinted moisture ca fond de ten hidratant nuantator. Pentru acoperire medium-to-high (pentru ocazii speciale) folosesc momentan de la MAC Cosmetics - Studio sculpt spf 15 sau select spf

Ce este defapt un Tinted Moisturize?

Fond de ten usor cu baza hidratanta, potrivit pentru toate tipurile de ten, dar in special pentru tenul sensibil, uscat,gras. Ofera o protectie ideala impotriva razelor de soare, fara textura grasa. Hidrateaza pentru a preveni uscarea tenului.

Avantaje:
  • Foarte uşor, absorbe rapid şi este neuleios
  • Tehnologie unică de hidratare cu miere şi citrice
  • Absoarbe excesul de grăsime de-a lungul zilei
  • Protejează pe larg pielea de dăunătoarele raze UV
  • Îmbogăţit cu vitamine şi peptide anti-îmbătrânire
  • Lasă pielea perfect moale, luminoasă, cu o nuanţă uniformă şi protejată


 Ce produse va recomad:

  • Laura Mercier Oil-Free Tinted Moisturizer ($42 valabil in noua nuante) 
Folosesc acest produs de peste 3 ani si nici nu m-am gandit sa il schimb cu altul. Cred ca totusi ar fi trebuit sa incerc si altele ca sa pot afce si alte review-uri dar in ceea ce priveste tinted moisturizer, pur si simplu nu mi-a trebuit altul. :-) Acest produs este pentru mine ca un barometru deoarece orice tinted moisturizer voi cumpara, il voi compara cu acesta! Are acoperire usoara sheer-to-medium si am ajuta atunci cand are tenul meu putin de ajutor. Nu am probleme de la el si nici nu imi ies cosuri de la el. Arata foarte natural si se simte pe ten ca si cum nu ai fi purtat nimic. Fondul de ten mineral de la MAC arata la fel de natural (cu toate ca are spf 20) si nici nu se simte ca l-am aplicat dar are mai multa culoare! Nu pot face o comparatie intre cele doua! Le iubesc pe amandoua la fel de mult! Dezavantaje....ei bine...este destul de scump si are prea putine nuante disponibile!

Va pot recomanda din aceeasi familie de tinted moisture:
  • Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20
  • Laura Mercier Illuminating Tinted Moisturizer SPF 20

XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...