martie 16, 2011

Iluminator NARS - RADIANT. SHIMMERING. SEDUCTIVE.



Nu sunt o persoana obsedata de iluminatoare dar imi plac. Imi plac mai mult cele crema decat cele pudra. Folosesc momentan iluminator crema Lustre Drops si pudra Mineralize Skinfinish - ambele de la MAC Cosmetics.


Am tenul mixt, nu am probleme cu tenul decat in perioada "cu probleme" a lunii. Am in acelasi timp un ten putin inchis la culoare, cu subtonuri reci, ceea ce ma face sa aleg fondul de ten, pudra, ilumator in nuante calde. De multe ori aleg sa folosesc iluminator pudra pe pometi peste blush. Stiu ca cel lichid trebuie sa fie mereu aplicat inainte sa va pudrati! Eu am folosit MAC Lustre Drops si dupa pudra si nu a aratat rau dar si inainte!

De ceva timp sunt innebunita (ca toata lumea de altfel) dupa  blush-ul lui Kim Kardashian - NARS nuanta Orgasm. Imi place orice fard care este asemanatoare nuantei Orgasm de la NARS, nu conteaza daca este fard de pleoape, creion, blush etc.

Cel mai bine ma inteleg cu iluminatoarele crema, nu mai plac cele pudra. Imi dau impresia ca mi-ar putea incarca tenul. Insa observ ca si cei de la MAC Cosmetics (si nu numai) au lansat produse cremoase, fie sub forma de baton, fie sub forma fluida sau in pot.  De exemplu noile blush-uri - MAC Cremeblend Blushes, care mi se par super interesante! Par usor de aplicat…insa mie personal mi se pare ca poti da gres mult mai usor cu produse fluide, decat cu pudre. Sincer, nu am incercat pana acuma un astfel de blush cremos, dar mereu urmaresc pe Twitter make-up artisti de la MAC si am vazut ca sunt foarte laudate. Da bine, stiu ce ganditi "normal ca sunt laudate de ei daca lucreaza ptr. MAC" dar va pot spune ca oamenii sunt profesionisti si nu isi dau cu parerea aiurea!

Am dat dintr-una in alta si am uitat ca eu vroiam doar sa va anunt ca NARS a lansat pentru primavara 2011 trei noi nuante pentru iluminatoarele fluide. Este vorba de Super Orgasm, Copacabana, Laguna (in aceeasi ordine in poza de jos). - $29



Imi plac mult produsele de la NARS dar momentan vreau sa imi cumpar batoanele multi-purpose - The Multiple - nuante Orgasm, Malibu, Portofino - $39. Cred ca merita mai mult aceste produse deoarece pot fi folosite ca baza de pleoape, pentru pometi ca iluminator, pentru buze si pentru corp. Diferenta de pret este de $10 dar eu zic ca merita!!

XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...