martie 29, 2011

Look rock’n’roll: Eyeliner cu sclipici Urban Decay Heavy Metal Glitter


 Urban Decay Heavy Metal Glitter Eyeliner (18.00 dolari pentru 0.25 fl.. oz) este un dermatograf cu o baza transparenta si sclipici. Produsele le puteti cumpara de la Sephora.com sau onlien de pe site-ul oficial. În prezent, exista unsprezece nuante disponibile - de la fuchsia la albastru irizat.

Heavy Metal Glitter Eyeliner

  • Catfight este fuchsia-roz inchis.
  • Groupie este un roz pal 
  • Baked este un auriu-maro.
  • Midnight Cowboy este un gri-maroniu cu accente argintii.
  • Spandex un amestec de sclipici multi-colorat, auriu şi sclipici albastru maroniu. (nu arata deloc ca si nuanta din tub)
  • Air Guitar este un albastru usor deschis.
  • Stagedive este o nuanta de albastru-verzui.
  • Mullet este un verde măsliniu.
  • Metalhead violet purpuriu.
  • Glam Rock este un gri-argintiu.
  • Distortion este un amestec irizat de sclipici roz şi sclipici multi-color. 
Astazi va voi prezenta doar patru(4) nuante - Urban Decay Heavy Metal Glitter Eyeliner:
  • Baked
  • Glam Rock
  • Groupie 
  • Stagediva






Pigmentatie:
Sclipiciul este pigmentat si stralucitor dar nu este suficient sa aplicati tusul doar o data! Eyelinerul trebuie aplicat dinspre interior spre colţul ochiului, de minim trei ori, pentru a uniformiza sclipiciul.


Calitate:
Chiar daca am aplicat produsul singur sau peste un fard de pleoape, nu am simtit ca sclipiciul se imprastie sub ochii sau pe pometi. Este o formula de calitate si nu se intinde!

Consistenta:
Daca il aplicati pe intreaga pleoapa, veti simti usoare intepaturi. Acest lucru se intampla din cauza ca gelul transparent se strange si se usuca! Totul tine de obisnuinta! Este destul de inconfortabil de purtat acest eyeliner pe intreaga pleoapa deoarece contine particule de sclipici destul de maricele! 


Ambalaj/Design: 
Imi place mult aplicatorul (in comparatie cu cel de eyeliner-ul cu sclipici de la Too Faced). Este moale dar in acelasi timp si destul de teapan pentru a face aplicare tusului mai usoara!


Recomandari:
  • Recomand folosirea acestor peste creioanele de ochii de la Urban Decay's 24/7. Fara sa aplicati o baza colorata, machiajul ochilor poate sa para putin "dezordonat" deoarece produsul are o baza transparenta. Eu am aplicat Stagediva fara baza si mi-a placut foarte mult. 
  • Tusurile pot, de asemenea, sa fie aplicate peste fardul de pleoape. 
  • Aplicati tusul in mai multe straturi dar asigurati-va ca primul strat s-a uscat inainte de a-l aplica pe al doilea. Dupa a-2-a aplicare produsul arata mult mai bine pe pleoape!
  • Incercati un creion de ochii in nuante inchise si un tus cu sclipici in nuante deschise in interiorul pleoapei.
  • Pentru acest tip de make up regulile se schimbă puţin. Înainte de toate, aplică mascara în două straturi.
  • Pentru a le aplica ai nevoie de o pensulă lată, cu peri moi sau foloseste aplicatorul normal de la eyeliner, pe care îl foloseşti în mod normal atunci când te machiezi.
  • Eu l-am aplicat sub genele inferioare pentru a obtine un look rock’n’roll

Multe dintre voi cred ca stiti deja ca eu sunt o eyeliner girl si imi place sa-mi pun tusurile la "incercare" si sa va transmit un review obiectiv. Poate ca multora dintre voi va place sa va "condimentati" look-ul de petrecere cu un smokey eye dar mie imi place sa folosesc sclipici din belsug iar daca acesta vine in forma de tus, atunci sunt si mai incantata.

Sunt de parere ca cei de la Urban Decay ar trebui sa schimbe baza transparenta a produsului, mi-ar fi placut sa aibe o baza in aceeasi nuanta ca si sclipiciul. Ar fi fost un produs 2-in-1, perfect pentru mine. Cu toate acestea, tusurile au fost concepute să aibă o bază transparenta, aşa că trebuie sa ma obisnuiesc chiar daca preferinţa mea este diferită. Nu ii voi da acestui produs o nota mica doar pentru ca eu am alta preferinta. Urban Decay este una dintre produsele mele preferate si  imi plac foarte mult nuantele si produsele lor.
Si daca tot incerc sa le dau idei celor de la Urban Decay :-) ... ce ar fi sa creeze un set de vacanta care sa contina versiuni in miniatura a acestor produse (asa cum au cei de la Too Faced)? N-ar fi minunat!?

Concluzie:
Aparatul foto chiar nu a reusit sa prinda in totalitate frumusetea acestor produse. Ele sunt mult mai stralucitoare in realitate si le recomand persoanelor care sunt fara prejudecati si iubesc sclipiciul. Eu am primit foarte multe complimente atunci cand am fost la restaurant sa iau cina si am folosit Stragediva. Esti adepta unui look rock’n’roll? Atunci cu atat mai mult trebuie sa incerci acest eyeliner!


XOXO,

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...