martie 07, 2011

Beauty Guru`s de pe Youtube!




Am inceput sa fiu pasionata de machiaj dupa ce am descoperit minunata lume a tutorialelor de beauty de pe youtube, acuma 5 ani si ceva. Orice incertitudine asi avea in legatura cu produsele profesionale pe care mi-as dori sa le incerc, apelez la YouTube! 

La inceput am fost uimita de tutorialele extraordinare pe care le fac acesti beauty guru si mi-am pus o singura intrebare:  Daca ea (sau chiar el) poate eu de ce nu asi putea? Am invatat ca nu trebuie sa fii make-up artist/hairstyler/nail tehnician sau mai stiu eu ce ca sa faci astfel de tutoriale, totul tine de cat de pasiunata si rabdatoare esti!  Dupa un timp am inteles mersul lucrurilor si am reusit sa ma perfectionez. In acelasi timp mi-am alcatuit si colectia de produse profesionale pentru machiaj.  Traind intr-o tara in care pasiunea mea pentru machiaj a fost destul de greu de pus in practica  (cel putin daca nu esti din capitala). De multe ori mi-as fi dorit sa ma duc sa cumpar ceva de la alimentara ;-) si sa fie in drumul meu, intr-o duminica superba, un magazin Saks Fifth Avenue sau Nordstrom sau Macy`s sau Bloomings Dales cu tot ce iti poti si ce nu iti poti imagina…cu tot felul de lansarii/promotii/reduceri etc. De exemplu, ganditi-va ca MAC Cosmetics a fost lansata in Romania dupa 20 de ani de la prima lansare in USA (Makeup Art Cosmetics, a fost fondata in Toronto,Canada de Frank Toskan si Frank Angelo in anul 1984, iar in anul 1991 a fost deschis primul magazin MAC cosmetics in USA).
Dar sa trecem acum la tutorialele pe care eu le consider utile si care contin sfaturi simple de luat in vedere: 

1.  Fara o baza pentru machiaj de calitate, nu merita osteneala (Loulud81)

Nu obisnuiam sa folosesc baza pentru fardul de pleope (primer) deoarece nu credeam ca exista vreo diferenta. Existau doua variante la machiajul meu inainte: ori nuantele fardului nu erau suficient debine puse in valoare, ori fardul se stergea inainte de masa de pranz. Dupa care am invatat cat de importanta este o Baza pentru fardul de pleoape  si cat de mult ajuta fardul sa nu se intinda, am inceput s-o aplic mai des.  In prezent, nu exista sa aplic fardul de pleope fara o baza buna. Pot recomanda Urban Decay Primer Potion sau Too Faced Shadow Insurance si tot de la Too Faced imi doresc de cand a fost lansata sa incerc baza pentru fardul cu sclipici! Cat de curand o voi cumpara si ii voi face un review! Exista de asemenea si alte produse care pot fi aplicate peste primer, care actioneaza ca si o baza, intensificand astfel nuanta fardului de ochii aplicat peste. De exemplu MAC Paint Pots sau Shadesticks tot de la MAC, NYX Jumbo Eye Pencils sau Make Up For Ever Flash Colors.

De obicei folosesc M·A·C Fix+ ($19 – 200ml) si M·A·C Strobe Liquid ($29.50 – 200ml) ca baza pentru ten, doua produse de care sunt realmente indragostita. Nu imi plac deloc primer-ul tip crema, deoarece am impresia ca nu imi ingrasa tenul si nici nu sunt revigorante ca o apa termala, precum este M·A·C Fix+.  Imi place mult si primerul de la Smashbox Photo Finish Foundation Primer, deoarece este un gel foarte fin la atingere care se absoarbe repede dar nu sunt foarte incantata mai ales ca am dat $36 ptr. 30ml (din cate imi amintesc eu). 

Iata un secret — incearca un nou produs Monistat Soothing Care Chafing Relief Powder-Gel. Video youtube- http://www.youtube.com/watch?v=LMN1NFcSIUQj

Cred ca functioneaza la fel de bine deoarece are ingrediente asemanatoare (ex. dimethicone). Stiu ca multe dintre voi nu doriti sa riscati si sa va cumparati un produs de la un brand necunoscut dar pot sa va spun ca produsul chiar merita. L-am primit de la colega mea din USA cu care am trait in Germania pe toata perioada bursei Erasmus si am tot uitat sa scriu despre el. Produsul din cate mi-a zis ea se gaseste in toate drugstor-urile din USA la vreo $8 pentru 50ml. Un site de unde se poate comanda este www.drugstore.com

2.      Renumitele Paintbrush-uri nu sunt doar pentru pictat

Iubesc filmuletul de pe youtube a lui EnKoreMakeup (IL IUBESC PE OMUL ASTA) de pe youtube care face comparatia intre  pensulele MAC si paintbrushes (pensule pentru pictura)! Link canal: http://www.youtube.com/user/EnKoreMakeup
Mie personal imi plac pensulele de la Coastal Scents si Sigma. Cele de la MAC sunt si ele foarte bune dar putin cam scumpe. Pensulele de la MAC nu sunt extraterestre, ci se aseamana foarte mult la calitate cu cele de la Sigma si Coastal Scents. Acestea din urma au preturi rezonabile pe langa cele de la MAC care sunt mai scumpe. O pensula pentru fardul de pleoape este peste $20. 

O alternativa la aceste pensule profesionale sunt asa numitele paintbrush-uri. Dupa ce m-am documentat destul de mult am aflat ca exista linia de pensule de la Loew Cornell  (printre altele) care include o gama larga de pensule care sunt destul de asemanatoare cu pensulele profesionale de la MAC. De exemplu, pensula Loew-Cornell 270 3/8″ Maxine’s Mop artist brush ($4) care este asemanatoare cu pensula de la MAC 239 eye shader brush ($25),  asa cum se poate observa si in tutorialul de mai sus. Nu am incercat aceste pensule (am tot uitat sa le comand) dar am descoperit acest tutorial cu ceva timp in urma si am zis ca trebuie sa il impartasesc si cu voi fetelor! 

3.      Tot ce trebuie sa stii despre paletele de la MAC Cosmetics (MakeUpGeekTV)

Culorile MAC Cosmetics chiar sunt una dintre cele mai bune variante dacă ne gândim la calitate – pret. Gama permanenta de farduri de pleoape MAC Cosmetics include peste 153 de nuante. Pe langa acestea MAC  lanseaza mereu colectii noi cu farduri de pleoape editie limitata - (aproximativ 5-10 nuante EL) . 

Prima mea paleta de la MAC Cosmetics a fost dintr-o colectie promotionala de Craciun din 2009. Am mai cumparat de-a lungul timpului cateva farduri de pleoape de la MAC dar am ramas mereu loiala celor de la Urban Decay! Imi plac foarte mult fardurile si creioanele in aceleasi nuante de la ei. Am patru palete Urban Decay (fiecare are vreo 6-10 nuante) si cred ca momentan imi sunt suficiente! 
Ma consider un fel de eyeliner girl freak in ceea ce priveste machiajul ochiilor si abia astept sa incerc cat mai multe creioane si tusuri de ochii. Nu prea ma omor dupa farduri in general dar mai nou am descoperit nuante fabuloase la Benefit ;-)

De curand mi-am comandat cateva palete Refill de la Bobbi Brown (farduri de pleoape 6, 4, 3 si pentru ruj 4) ca sa imi pot alcatui propria mea paleta. Despre cum poti sa scoti un fard din cutiuta original si sa il pui in paleta, voi vorbi in alta zi. ;-)






 


4.      Trebuie sa-mi lipesc banda scotch pe fata? Dap! ( video youtube - xSparkage)

Esti indragostita de fardul de pleoape cu sclipici? Atunci  join the club !!! Am specificat si mai sus ca am invatat multe lucruri utile de la tutorialele de pe youtube, printre care si acest truc foarte util! Sunt sigura ca fiecare dintre voi aveti banda adeziva acasa mai ales in perioada sarbatorilor cand suntem nevoiti sa impachetam si sa lipim multe cadouri

Ei bine, scotch-ul este un ajutor de nadejde atunci cand vine vorba de machiajul cu sclipici! Iata si trucul – daca ti se imprastie sclipiciul de la fardul de pleoape pe fata il poti indeparta cu scotch! Odata aplicatpe fata, o poti trage cu grija pentru a indeparta tot sclipiciul cazut pe obraji. 

Sa zicem sa vrei sa iti faci look-ul dramatic a lui Lady GAGA din tutorial. Foloseste schotch pentru un finisaj perfect. O sugestie — iti recomand sa aplici banda pe o zona mai putin sensibila, ca de exmplu pe mana, pentru a mai elimina din “puterea” adezivului inainte de a o aplica pe ten!

 Daca tot vine vorba de sclipici, voi face in zilele urmatoare cateva review-uri despre Urban Decay Heavy Metal Glitter Liner si la o paleta de la NYX care contine farduri cu sclipici!

XOXO,

Un comentariu:

  1. Mi-a placut mult aceasta postare! Si eu urmaresc cu placere tutorialele pe youtube!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...