martie 25, 2011

Review: Fond de ten MAC Studio Fix Fluid SPF 15


MAC Fix Studio Fluid SPF 15 


Nu conteaza daca suntem make-up artiste sau o simple iubitoare de produse profesionale si mai ales de calitate, toate ne căutăm un fond de ten care sa ne faca sa aratam uimitor. Cred ca fiecare ne dorim un fond de ten care sa acopere bine, sa dureze cat mai mult, sa se aplice usor şi mai ales sa putem alege o nuanţa cat mai apropiate de tenul nostru.  

MAC Cosmetics Studio Fix Fluid (nuanta NC25) - 26.50 dolari este cu siguranta un produs care nu numai ca il veţi găsi în trusa multor make-up artisti profesionisti, dar si acasa la majoritatea fetelor care si-au dorit un fond de ten de calitate. Dupa cum se vede si in poza de mai sus, ambalajul este total diferit de fondul de ten "my best friend" (cum il numesc eu) MAC Mineralize Satinfinish.  Din pacate, fondul meu de ten mineral este pe terminate :-( si asta inseamna ca it`s time for another round of MAC Shopping :-) Yuhuu! Azi dimineata am lucrat la wishlist-ul meu de la MAC si mi-am ales cateva produse foarte dragute din noile colectii. Abia astept sa le primesc (+ alea de la Too Faced si sa le fac review)




Cu riscul de a ma repeta va spun ca NC = Neutral Cool (fond de ten in tonuri reci). Chiar daca nu va vine sa credeti, eu am ten in nuante reci deoarece culoarea venelor de la incheieturi este albastrie. Ochii mei sunt verzi si nu albastri. Acum sunt bronzata dar eu folosesc acest fond de ten pe timpul iernii! Fiind un fond de ten in tonuri reci este foarte bun pentru un ten in tonuri calde (deoarece se neutralizeaza). In cazul meu, eu adaug mereu un strop de fond de ten NW = Neutral Warm si le amestec. Ca idee, in cazul in care pielea nu este aproape translucida, iar culoarea venelor de la incheieturi este verzuie, te incadrezi in categoria persoanelor care au pielea in nuante calde. Analog, daca ai tenul masliniu. Culoarea ochilor variaza: negri, caprui sau verzi. Desigur ca aceste reguli nu sunt batute in cuie. Dupa cum iti spun eu am ten in tonuri reci si ochii verzi!

Un fond de ten cu o acoperire care va in jur de 8 ore, putin mai "groi" pe ten decat un fond de ten mineral, Studio Fix Fluid este perfect pentru sesiunile photo din studiou, pentru machiajul de nunta sau machiajul la ocazii speciale, la care tenul tau necesită o acoperire de durata. Tenul arata in fotografii foarte bine deoarece produsul ii dă pielii un aspect perfect, uşor mat. Se spune ca acest fond de ten este unul dintre cele mai utilizate de catre make-up artisti renumiti în industria de machiaj.


Produsele au fost intinse cu degetul si nu cu pensula, iar peste nu am aplicat deloc pudra! Dupa cum se poate observa in poza, combinatia perfecta pentru mine este daca amestec cele doua produse ;-)

Doar să fiti conştiente că este un fond de ten cu o acoperire medie pana la mare, iar daca nu este "imblanzit" cu o pudra poate arata ca o masca. Prin urmare, fetele care vor un fond de ten cu acoperire mare si care sa dureze intreaga zi, acesta este un fond de ten perfect. Eu il folosesc numai cand ies seara la o petrecere sau in club. Este suficienta o picatura (din pompita) din acest fond de ten pentru a acoperi tot tenul. Secretul insa, sta in pudra pe care o folositi si modul de aplicare. Fara pudra, nici nu se poate lua in considerare sa folositi acest produs. Recomand pudrele - Studio Fix sau Mineralize Skin Finish Natural. Am folosit ambele si functioneaza de minune!

Eu am un ten mixt si nu am probleme cu acneea dar nici nu s-a intamplat sa imi apara cosuri de la acest fond de ten. Este o formula oil-free (un plus din partea mea) iar pigmenţi micro va ajută sa ascundeti imperfecţiunile tenului avand ca rezultat un look impecabil. Eu il recomand si pentru persoanele care au ten cu probleme/ten gras deoarece acopera bine cosurile, punctele negre, roseata etc si are un efect mat.

Dacă doriti sa aveti un ten luminat si fresh, puteţi utiliza pur si simplu crema hidratanta MAC Strobe Cream ca baza dupa care sa aplicati Fix Studio. Este o combinatie perfecta fond de ten+crema hidratanta! Fondul de ten conţine si factor de protectie SPF 15. Pentru aplicare recomand o pensula pentru fond de ten (de ex. de la Sigma Flat top kabuki Brush sau Sigma F60 - cele prezentate recent pe blog, pensula de la MAC 188 cu duo fibre, de la Coastal Scents Bionic Foundation Concealer Brush Large). Pensulele cu fibre sintetice conferă un look 'airbrush' care mie imi place foarte mult. In general folosesc pensule cu fibre sintetice sau duo. Nu-mi plac asa de mult cele din par natural procesat.
 
Sfaturi: 
  • Foloseste un primer sau o crema hidratanta inainte de a aplica fondul de ten 
  • Fiind un fond de ten cu consistenta mai groasa va trebui sa folositi pudra.
  • Produsul vine fara pompita si este destul de greu de folosit! Cumparati o pompita de la MAC sau utilizati un pe care o aveti deja!
Cateva alternative la acest fond de ten: 
  • Makeup For Ever HD Foundation
  • Revlon PhotoReady
  • Revlon Colorstay

XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...