martie 18, 2011

Review-ul castigatoarei giveaway-ului Afrodita Beauty Blog din 8 Martie!



Mi-au placut ambele review-uri pe care le-am primit de curand de la fetele care au fost castigatoarele concursului/giveaway-ului Afrodita Beauty Blog. Castigatoarea giveaway-ului de 8 martie este Roxana Guta. Roxana si-a facut timp si a oferit un review la toate cele trei produse castigate - Super nu?
Produsele castigate:
  • un luciu de buze full size (MAC Tricolour Lipglass, culoarea Tasty, Sugarsweet Collection);
  • un mini pigment Fuchsia (face parte din colecţia de Crăciun MAC Mischief Makers: 5 Cool Capers Mini Pigments/Glitter); 
  • un produs surpriză (un pigment full size de la L'oreal, Hip High Intensity Pigments, culoarea Fiery, no. 124).
MAC / L'oreal - Review of giveaway goodies
 
"Astăzi sunt foarte încântată, deoarece am fost să iau coletul de la poştă pe care l-am câştigat în urma unui giveaway organizat cu ocazia zilei de 8 Martie de Afrodita Beauty Blog. Am câştigat de două ori ceva în viaţa mea şi de ambele dăţi Afrodita mi-a făcut bucuria. Prima dată am câştigat acum un an şi jumătate un ruj MAC Big Bow din colecţia Hello Kitty (aveţi review aici MAC - Big Bow ). 
 În continuare voi face câte un scurt review pentru fiecare produs în parte. Luaţi totuşi în considerare faptul că fiecare produs doar l-am testat, deci nu va fi un review propriu-zis, ci mai mult o primă impresie. După ce le voi folosi un timp mai îndelungat, voi reveni cu modificări dacă observ ceva diferenţe..."

Acceseaza blog-ul Roxanei si citeste mai departe review-ul

Enjoy!!!!
XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...