aprilie 17, 2011

Giveaway 200 Twitter Followers - 3 nuante superbe din colectia OPI Femme De Cirque


  
Giveaway 200 Twitter Followers - 3 nuante superbe din colectia OPI Femme De Cirque

  • In the Spot-Light Pink!Take center stage with this pretty pop of pink!
  • Step Right Up! And see the most amazing light pink right before your very eyes!
  • So Many Clowns, So Little Time And this creamy nude pink is next on the list.
vezi aici nuantele

Pentru a castiga acest premiu trebuie sa indepliniti doua(2) din trei(3)conditii de participare. Astfel veti fii automat inscrisi in concurs:

1. Urmareste-ma pe Twitter @afroditagirl si ciripeste despre acest concurs. Mesajul pe care trebuie sa-l reciripesti este urmatorul - RT @afroditagirl: Giveaway 200 Twitter Followers - 3 nuante superbe din colectia OPI Femme De Cirque ~ Afrodita Beauty Blog http://t.co/HHuD3Zv. Cel mai simplu este sa apesi pe butto
nul TWEET de la inceputul postari. Si nu uita! Lasa-ne un comentariu cu ID-ul tau de Twitter.
2. Daca nu sunteti deja follower al blogului, trebuie sa deveniti, urmarindu-ma prin Google Friend Connect (in dreapta gasiti casuta)
3. Urmareste-ne pe Facebook @AfroditabeautyShop (sau @AfroditaBeautyBlog) si lasa-ne un comentariu cu numele profilul tau!

 Setul meu Mini
Atentie!

Pe data de 23 aprilie vom anunta castigatoarea acestui concurs cu ajutorul programului http://www.random.org/! Toate participantele VOR FI VERIFICATE inainte sa trimit premiul. Daca am constatat ca nu snt indeplinite cel putin 2 conditii pentru fiecare participant atunci am sa aleg alta castigatoare! Voi supraveghea cu siguranta fetele care dau LIKE si UNLIKE dupa ce se termina Giveaway-ul! Castigatoarea va trebui sa imi trimita un e-mail de confirmare! Produsul va fii livrat gratuit prin posta la adresa mentionata de castigator! Adresa trebuie sa includa neaparat si codul postal. Toti participantii trebuie sa fie din Romania! In cazul in care nu primesc e-mail de confirmare de la castigator in cateva zile, se va alege alt castigator! La Giveaway-ul precedent am fost foarte dejamagita, am primit e-mail dupa aproape 8 zile de la anuntarea castigatoarei! Fetelor, ASA NU!
  • Poţi să-mi trimiţi oricînd e-mail: 
ButtonsHut.comButtonsHut.com
  • Mă poţi urmări pehttp://www.facebookloginhut.com/facebook-login/sau mă poţi găsi si pehttp://www.facebookloginhut.com/facebook-login/


Succes tuturor!XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...