aprilie 12, 2011

Review: MAC Studio Sculpt Foundation SPF Studio 15

MAC Studio Sculpt Foundation SPF Studio 15
Pret: 29.50 dolari
Website: www.maccosmetics.com
Greutate: 5,5 g / 0.19 US OZ
Made in: Statele Unite ale Americii
Nuanta: 
 
În încercarile mele de a găsi fond de ten perfect, am dat peste MAC Studio Sculpt Foundation SPF 15 . După sase luni de utilizare, pot si eu sa fac un review! Cu o textura cremoasa dar cu aspect natural, MAC Studio Sculpt este in topul 10 celor mai bune fonduri de ten pe care le-am folosit!  

Descriere pe site-ul MAC Cosmetics:

"Un fond de ten cremos, formula pe baza de gel conferă se întinde pentru o acoperire medie spre mare, avand un finis satinat si natural. Uşor, dar totuşi cremos. Fond de ten hidratant care revitalizeaza pielea instantaneu păstrând în acelaşi timp pielea neteda, moale ca de pluş. Fond de ten rezistent la transfer si rezistente la apa."

Experienta mea cu MAC Studio Sculpt Foundation SPF 15 :

Formula

Formula cremoasa. Am folosit un burete si o pensula de la Coastal Scents sa aplic fondul de ten. Ambele ustensile s-au potrivit de minune cu produsul. Avand o formula pe baza de gel, fondul de ten a "alunecat" pe pielea mea şi a fost destul de uşor să-l uniformizez. Nu il simt "greu" pe piele dar tenul meu tinde sa fie cam uleios spre sfarsitul zilei. Recomand sa fie fixat cu o pudra lejera, altfel fondul de ten tinde (la mine) sa arate usor ca o masca. Depnde oricum de starea tenului si de tipul de ten!

Acoperire

Avand o acoperire medie spre mare, pielea mea a aratat ca scoasa din revista dupa ce am aplicat acest fond de ten + pudra pentru fixare.Mi-a acoperit toate defectele fetei mele ;-) ca un un program photoshop.

Aspect/putere de acoperire

 MAC Studio Sculpt a oferit tenului meu o culoare fină, cu aspect natural. M-am simţit frumoasă fără a avea o senzaţie de "greutate"!

Durata de rezistenta

În afară de zona T unde acesta tinde sa fie cam uleios, fondul de ten a rezistat dupa o zi lunga de activitate. Pielea mea nu a avut nevoie de nicio reaplicarea toata ziua! Recomand totusi servetele pentru absorbtia sebumului (acolo unde este cazul) tot de la MAC - Blot Film! De asemenea, dupa o noapte lunga de dans şi transpiraţie, fondul de ten a rezistat - iar pe tenul meu nu au aparut tungi ciudate de culoare.

Ambalaj

Toate MAC produsele au ambalaje sofisticate si simple. Îmi place mult logo-ul MAC de pe produse, el reprezinta un detaliu de lux! Recunosc ca nu ambalajul nu ma prea incanta deoarece fondul de ten tinde sa iasa destul de mult prin acel orificiu. Imi plac mai mult fondurile de ten cu pompita deoarece pot folosi o cantitate calculata din produs. Maybe it's just me!!

Pret

29.50 de dolari pentru 40 ml de fond de ten (1.3 fl oz) tub nu este chiar asa de scump. Un tub poate dura un an sau mai mult (depinde cat de des il utilizati).

Nota de evaluare? 4.3 / 5.

Merita cumparat? Categoric.

 XOXO,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...